معرفی 7 مرکز خرید ارزان در دبی

 معرفی مراکز خرید ارزان دبی

تیر ۱۹, ۱۴۰۳

دبی، شهری که به واسطه تجارب خرید لوکس خود شهرت یافته، می‌تواند برای گردشگران با بودجه محدود، مکانی چالش‌برانگیز تلقی شود. با وجود این، مراکز خرید متعددی برای خرید اجناس باکیفیت و قیمت مناسب در این شهر وجود دارد. فراتر از مراکز خرید پر زرق و برق و برندهای لوکس، مکان‌های زیادی برای خرید ارزان در دبی در دسترس می باشند و محصولات را با قیمت‌های فوق‌العاده مناسب به فروش می‌رسانند؛ فقط باید بدانید کجا به دنبال آن‌ها بگردید که در این زمینه به شما کمک می‌کنیم. در این مطلب از دبی دیسکانت بهترین مراکز خرید ارزان دبی برای شما ارائه شده است.

مراکز خرید ارزان دبی - 1

معرفی مراکز خرید ارزان دبی

دبی به خاطر مراکز لوکس خرید و بوتیک‌های گران‌قیمتش شناخته شده است، اما در بسیاری از « مراکز خرید ارزان دبی» امکان یافتن قیمت های عالی و گزینه‌های خرید ارزان وجود دارد. شاید دبی ارزان‌ترین شهر دنیا نباشد، اما این به این معنی نیست که خریدهای خوبی نمی تونید داشته باشید. در ادامه بهترین مراکز خرید دبی برای خرید ارزان را به شما معرفی می کنیم. در مجموع، دبی برای کسانی که بودجه محدودی دارند، طیف گسترده‌ای از مراکز خرید ارزان را ارائه می‌دهد.

چه به دنبال کالاهای لوکس با تخفیف باشید و چه به دنبال اجناس بازارهای سنتی، گزینه‌های زیادی برای خرید با قیمت مناسب در دبی وجود دارد. همیشه بهتر است قبل از خرید کمی تحقیق کنید، قیمت‌ها را مقایسه نموده تا مطمئن شوید بهترین خرید را خواهید داشت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

اوت لت ویلیج

بهترین انتخاب برای خرید ارزان در دبی، اوت لت ویلیج است. این مرکز خرید در کنار منطقه پارک های دبی قرار دارد و برندهای مشهور را با قیمت‌های مناسب در دبی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برندهای بین‌المللی مهمی از جمله DKNY،Coach، مایکل کورس، نایک، روبرتو کاوالی و موارد دیگر را در این مرکز خرید سرپوشیده به سبک ایتالیایی پیدا کنید.

از لباس‌های مجلسی با تخفیف‌های عالی گرفته تا وسایل خانه، می‌توانید در این مکان موردعلاقه خریداران، از تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوید. این مرکز خرید علاوه بر مغازه‌ها، دارای رستوران، زمین بازی، پارکینگ و موارد دیگر است.

مکان: جبل علی، نزدیک به پارک های دبی (دبی پارک اند ریزورت)

مراکز خرید ارزان دبی - 2

اوت لت مال دبی

مرکز خرید اوت لت دبی را نباید با دهکده اوت لت دبی اشتباه بگیرید. این مرکز خرید بهشتی برای شکارچیان اجناس ارزان در دبی است. این مرکز خرید اولین فروشگاه مفهومی شهر با بیش از 240 فروشگاه می باشد. در این مرکز مجموعه‌ای از کالکشن‌های فصل گذشته‌ تمام برندهای برتر و فروشگاه‌های لوکس وجود دارد.

این مرکز خرید همچنین محصولات متنوعی از برندهای مشهور دیگری مانند آلدو، آدیداس، رنگلر، زارا و سایر طراحان را با قیمتی پایین‌تر از قیمت اصلی ارائه می‌دهد.

بهترین بخش این اوت لت دوشنبه‌های حراج است. در این روز می‌توانید محصولاتی را که با بهترین قیمت‌های ممکن حراج شده‌اند، در خارج از فروشگاه‌های شرکت‌کننده مشاهده کنید. برخی از فروشگاه‌های شرکت‌کننده عبارتند از: آدیداس و اورجینالز اوت لت، بالدینی، کلوین کلین، جوردانی و گس.

مکان: بلوار العين – دبی

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

مراکز خرید ارزان دبی - 3

دراگون مارت

دراگون مارت جایی است که می‌توانید ارزان‌ترین محصولات مانند لباس، کفش و لوازم جانبی را پیدا کنید. تمام اجناس موجود در این مرکز خرید عظیم، در چین ساخته و وارد شده است. قبل از خرید حتما کیفیت محصولات را بررسی کنید. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود به کمی زمان نیاز دارید.

با این حال، این مکان دارای فروشگاه‌های متنوعی از برندهای شناخته شده مانند H&M می باشد.

آدرس: شهر بین‌المللی، جاده Al Awir – تقاطع ۵

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: ارزان ترین زمان سفر به دبی

مراکز خرید ارزان دبی - 4

مرکز خرید وافی

وافي یک مرکز خرید است که در داخل مجتمع شهری وافی با تم مصری در دبی قرار دارد. این مکان با بیش از 300 فروشگاه که همه چیز از برندهای مطرح تا برندهای مقرون به صرفه را به خریداران ارائه می دهد. این مرکز خرید دارای سوق خان مرجان است که بازسازی شده ای از بازار بغداد قرن چهاردهم به شمار می رود. فروشندگان از سراسر جهان عرب برای فروش سوغاتی سنتی عربی مانند ست های چای، فانوس و موارد دیگر با قیمت های بسیار مناسب به اینجا می آیند.

مکان: مرکز خرید وافی، جاده عود ميثاء

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات رایگان دبی

مراکز خرید ارزان دبی - 5

سیتی سنتر دیره  

سیتی سنتر دیره در دبی یک مقصد خرید محبوب برای کسانی است که به دنبال معاملات عالی و تخفیف‌های ویژه هستند. این مرکز خرید ارزان دارای طیف گسترده‌ای از خرده‌فروشان، از جمله فروشگاه‌های مد، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی و همچنین تعدادی فست‌فود و رستوران‌های محبوب می باشد.

سیتی سنتر دیره همچنین دارای یک فروشگاه بزرگ کارفور است که طیف وسیعی از محصولات را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. علاوه بر این، سیتی سنتر دیره میزبان جشنواره خرید دبی می باشد که سالانه برگزار می‌شود و تخفیف‌های بیشتری را برای خریداران ارائه می‌دهد. یکی دیگر از راه‌های عالی برای صرفه‌جویی در هنگام خرید در سیتی سنتر دیره، استفاده از برنامه وفاداری مرکز خرید است که به خریداران با تخفیف و پیشنهادهای ویژه پاداش می‌دهد.

مکان: خیابان هشتم – بندر سعید – دیره – دبی

مراکز خرید ارزان دبی - 6

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید در دبی است که طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای خریداران با بودجه محدود ارائه می‌دهد. این مرکز خرید دارای انواع فروشگاه ها  از جمله مد، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و موارد دیگر می باشد. مرکاتو به خاطر معماری منحصر به فرد مدیترانه‌ای و فضای دنج و دوستانه‌اش شناخته شده است.

یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در هنگام خرید در مرکز خرید مرکاتو، استفاده از تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه این مرکز خرید است که تخفیف‌های قابل توجهی را روی طیف وسیعی از محصولات ارائه می‌دهد.

مکان: جاده ساحلی جمیرا – جمیرا – جمیرا ۱ – دبی

مراکز خرید ارزان دبی - 7

 مرکز خرید کرامه در دبی

مرکز خرید کرامه (Karama) در دبی به خاطر قیمت های عالی و تخفیف‌های باورنکردنی روی اجناس متنوع، بین خریداران شهرت دارد. این مرکز شامل مغازه‌ها و فروشندگان کوچک متعددی است که طیف وسیعی از محصولات از جمله لباس، لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. مرکز خرید کرامه به طور خاص برای بازار اجناس مشابه برندهای معروف شناخته شده است.

یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه هنگام خرید در مرکز خرید کرامه، استفاده از قدرت چانه زنی این مرکز است. بسیاری از فروشندگان مایل به چانه‌زنی هستند و شما اغلب می‌توانید با چانه‌زدن، خرید خوبی انجام دهید. راه عالی دیگر برای صرفه‌جویی در هزینه هنگام خرید در مرکز خرید کرامه، جستجوی تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه است. بسیاری از مغازه‌ها و فروشندگان روی محصولات خاصی تخفیف ارائه می‌دهند، بنابراین قبل از خرید، حتماً قیمت‌ها را بررسی کنید و به دنبال پیشنهاد ویژه‌ باشید.

مکان: خیابان کویت- کنار مرکز خرید العطار – دبی

مراکز خرید ارزان دبی - 8

سخن آخر

دبی به خاطر تجربه‌‌های خرید لوکسش شناخته شده است، اما گزینه‌های زیادی نیز برای خریداران با بودجه محدود وجود دارد. علاوه بر این مراکز خرید ذکر شده، چندین بازار در شهر وجود دارد که طیف وسیعی از محصولات را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. در این مطلب از دبی دیسکانت به خوبی با بهترین مرکز خرید ارزان در دبی آشنا شدید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه