کنسرت ایرانی حیدو هدایتی در تئاتر QE2، دبی

کنسرت ایرانی حیدو هدایتی در تئاتر QE2 دبی

می 20, 2024

کنسرت حیدو هدایتی به سبک فولکلور ایرانی اجرا می شود، فضایی موسیقایی جدیدی خلق می کند که مورد استقبال همه کسانی که آن را شنیده اند، قرار گرفته است. در این کنسرت گروهی از نوازندگان ایرانی قطعات خود را که تلفیقی از موسیقی جنوب ایران، پاپ و جاز می باشد، اجرا خواهند کرد. یکی از اجراکنندگان این کنسرت شگفت انگیز، هنرمند شناخته شده ای به نام حیدو است. در ادامه این مطلب با دبی دیسکانت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این کنسرت ایرانی در دبی در اختیار شما قرار دهیم.

کنسرت حیدو هدایتی در دبی:

  • سبک: فولکلور ایرانی با تلفیقی از پاپ و جاز
  • زمان: 31 می 2024 (11 خرداد 1403)
  • مکان: سالن Theatre by QE2 دبی
  • ساعت: 21:00 (درهای سالن ساعت 20:00 باز می‌شود)
  • مدت زمان: 90 دقیقه
کنسرت حیدو هدایتی

درباره حیدو هدایتی

حیدر (حیدو) هدایتی در سال ۱۳۶۸ در بوشهر متولد شد. بعداً در سال ۱۳۸۷ به تهران نقل مکان کرد و در رشته فیلم سازی تحصیل نمود و در حدود سال ۱۳۹۱ کار در پروژه های سینمایی و نمایش های تلویزیونی را آغاز کرد. وی همچنین در زمینه عکاسی کارهایی انجام داده و چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی داشته است. کنسرت حیدو هدایتی در دبی، ترکیب کاملی از جاز، پاپ و موسیقی فولکلور ایرانی می باشد. این کنسرت برای مخاطبان ایرانی و غیر ایرانی بسیار لذت بخش خواهد بود و به مدت ۹۰ دقیقه و بدون استراحت اجرا خواهد شد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی نمایشگاه های دبی 2024

تاریخ و مکان کنسرت حیدو هدایتی در دبی

اجرای کنسرت حیدو هدایتی در تاریخ 31 می 2024 (11 خرداد 1403)، در سالن Theatre by QE2 دبی خواهد بود. درهای سالن تئاتر ساعت 20:00 باز می شوند تا اطمینان حاصل شود که زمان کافی برای استقرار را دارید و کنسرت در ساعت 21:00 آغاز می گردد.

مدت زمان اجرای کنسرت حیدو هدایتی: ۹۰ دقیقه (بدون زمان استراحت)

نکات کنسرت حیدو هدایتی در دبی

  • جهت ورود به کنسرت باید بلیط تهیه شود.
  • بلیط فقط برای تاریخ، زمان و رویداد مشخصی که نشان داده شده معتبر است.
  • بر اساس تصمیم مدیریت به افرادی که دیرتر وارد می شوند ممکن است اجازه ورود داده شود.
  • آوردن خوراکی و نوشیدنی به سالن نمایش ممنوع است، مگر اینکه از بوفه تئاتر خریداری شود.
  • بوفه 1 ساعت قبل از اجرا باز می شود.
  • صندلی های اختصاص داده شده در زمان رزرو غیر قابل تعویض و غیر قابل استرداد می باشند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: ویزا توریستی دبی

قوانین کنسرت حیدو هدایتی در دبی

همه مهمانان کنسرت حیدو هدایتی در دبی باید با شرایط زیر موافقت کرده و از آنها پیروی کنند. در صورت عدم رعایت این امر، ورود به کنسرت ممنوع خواهد بود.

  • سیاست سنی: 12+ سال
  • هیچ دوربین حرفه ای یا فیلم برداری مجاز نیست.
  • ورود کالسکه و کیف های بزرگ در داخل سالن نمایش ممنوع است و هیچ گونه کمدی در دسترس نمی باشد.

نحوه دسترسی به محل برگزاری کنسرت حیدو هدایتی

با ماشین: می‌توانید از جاده شیخ زاید به سمت بندر رشید رفته، سپس علائم ملکه الیزابت 2 را دنبال کنید.

با وسایل حمل و نقل عمومی: سوار مترو خط قرمز شوید و در ایستگاه مترو BurJuman پیاده شوید. از آنجا، با تاکسی یا سواری به ملکه الیزابت 2 بروید.

با تاکسی: همچنین می توانید از هر نقطه دبی با تاکسی به ملکه الیزابت 2 بروید. این مکان یک مقصد معروف است و اکثر رانندگان با موقعیت آن آشنا هستند.

نحوه دسترسی به محل برگزاری کنسرت حیدو هدایتی

خرید بلیط کنسرت حیدو هدایتی در دبی

قیمت بلیط کنسرت حیدو هدایتی در دبی، ممکن است نسبت به جایگاه صندلی و سیاست های شرکت برگزار کننده متفاوت باشد. بنابراین جهت اطلاع از قیمت بلیط این کنسرت، می توانید با کارشناسان سایت دبی دیسکانت در تماس باشید و پس از کسب اطلاعات لازم در این زمینه، در کنسرت این خواننده جنوبی و محبوب ایرانی شرکت نمایید. (راه های ارتباطی با دبی دیسکانت: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی.)

سخن آخر

در این مطلب از دبی دیسکانت به معرفی کنسرت خواننده فولکلور حیدو هدایتی در دبی پرداختیم. با شرکت در کنسرت های ایرانی در دبی سفری به یادماندنی و خاطره انگیز برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه