لیست کامل کنسرت های دبی سال 1403- 2024 (ایرانی و خارجی)

لیست کامل کنسرت های دبی سال 1403- 2024 (ایرانی و خارجی)

مارس 17, 2024

آیا شما هم به دنبال لیست کنسرت های دبی در سال 1403 می باشید؟ یکی از جذابیت های سفر به دبی، برگزاری کنسرت های متعدد از خوانندگان معروف و محبوب ایرانی و خارجی در طول سال می باشد و تمامی گردشگران ایرانی عاشق موسیقی، می توانند به تماشای اجرای خواننده مورد علاقه خود بنشینند و سفری به یاد ماندنی را برای خود و همراهان رقم بزنند.

جهت تهیه بلیط کنسرت خوانندگان ایرانی و خارجی در دبی، می توانید به سایت دبی ایونت مراجعه کرده و پس از آگاهی از شرایط شرکت در این کنسرت ها و انتخاب صندلی مورد نظر خود، هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

در صورتی که شما نیز قصد سفر به دبی در سال 1403 را دارید، با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا با تاریخ و مکان برگزاری این کنسرت ها آشنا شده و در فضایی شاد و پر نشاط، لذت سفر خود به دبی را دو چندان کنید. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

کنسرت های ایرانی در دبی 1403

بی شک شرکت در کنسرت های ایرانی در دبی، یکی از بهترین تفریحات به هنگام سفر به شهر دبی محسوب می شود، به گونه ای که بسیاری از گردشگران، دلیل سفر خود به شهر دبی را شرکت در کنسرت های هنرمندان مورد علاقه خود اعلام کرده اند. شما عزیزان در سفر به دبی، می توانید از کنسرت خوانندگان ذکر شده در زیر بهره مند شوید:

  • کنسرت ابی 
  • کنسرت داریوش 
  • کنسرت معین 
  • کنسرت گوگوش 
  • کنسرت همایون شجریان و انوشیروان روحانی 
  • کنسرت علی عظیمی
  • پارتی رادیو جوان
  • کنسرت حیدو هدایتی در دبی
  • فستیوال پرشین لاورس دبی
  • کنسرت علیرضا قربانی

ادامه این مطلب را از دست ندهید تا به شرح زمان و مکان این کنسرت ها بپردازیم.

کنسرت معین در دبی 

کنسرت معین در دبی 

معین، خواننده محبوب و نام آشنای ایرانی، این بار در شهر بلند آوازه دبی پذیرای گردشگران ایرانی در فروردین 1403 می باشد. در کنسرت معین منتظر اجرای بهترین آهنگ های این خواننده و سپری کردن شبی سرشار از شور و احساس باشید. بی شک صدای بی نظیر و دلنشین این خواننده، سفری پر از خاطرات به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. این کنسرت در 23 فروردین و در سالن اکسپو سیتی دبی برگزار خواهد شد.

خرید بلیط کنسرت معین در دبی 

جهت تهیه بلیط این کنسرت و رقم زدن شبی خاطره انگیز، می توانید به سایت دبی ایونت مراجعه کرده و پس از آگاهی از شرایط شرکت در این کنسرت ها و انتخاب صندلی مورد نظر خود، هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. شایان به ذکر است که پس از نهایی شدن مراحل خرید از این سایت، بلیط آن به صورت آنلاین برای شما ارسال می گردد که موظف به نگهداری بلیط تا زمان برگزاری کنسرت می باشید.

کنسرت ابی دبی 

از دیگر خوانندگانی که در فروردین 1403 در شهر دبی به روی صحنه می آید، خواننده خوش صدا و محبوب ایرانیان، ابی می باشد. اگر شما نیز همیشه رویای شرکت در کنسرت ابی را در سر می پروراندید، وقت آن است که در سفر خود به شهر دبی، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. زمان برگزاری کنسرت ابی نیز در تاریخ 21 فروردین 1403 و محل برگزاری آن، سالن بزرگ کوکاکولا آرنا می باشد. پس این فرصت بی نظیر را از دست نداده و از نغمه های خاطره انگیز این هنرمند در شهر دبی لذت ببرید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ابی اولین خواننده ایرانی است که در این سالن مجلل به اجرای برنامه می پردازد.

کنسرت ابی دبی 

خرید بلیط کنسرت ابی در دبی 

همان طور که پیش از این نیز گفته شد، امکان تهیه بلیط کنسرت های ایرانی در فروردین 1403 از طریق سایت دبی ایونت مهیا شده است تا گردشگران ایرانی بدون هیچ دغدغه ای و پیش از تکمیل شدن ظرفیت این کنسرت ها، بلیط خود را رزرو نمایند. بنابراین پس از خواندن این مطلب تا به انتها و آگاهی از تمامی کنسرت های خوانندگان ایرانی در دبی، بلیط کنسرت مورد علاقه خود را هر چه سریع تر رزرو نمایید و لذت سفر خود به دبی را دو چندان کنید.

کنسرت داریوش در دبی 

اگر از طرفداران داریوش هستید و به دنبال سپری کردن شبی به یاد ماندنی با صدای دلنواز این خواننده می باشید، باید به شما مژده دهیم که این خواننده در تاریخ 22 فروردین 1403 در سالن شیخ رشید (راشد هال) به روی صحنه رفته و شبی پر از شور را برای شما رقم خواهد زد.

کنسرت داریوش در دبی 

خرید بلیط کنسرت داریوش 

شایان به ذکر است که سایت دبی ایونت، امکان تهیه بلیط کنسرت داریوش را نیز برای شما عزیزان مهیا کرده است تا در سفر چند روزه خود به دبی، علاوه بر بهره مندی از جاذبه های تفریحی و دیدنی این شهر، در حال و هوایی بی نظیر، از کنسرت هنرمند محبوب خود لذت ببرید.

کنسرت گوگوش در دبی 

قطعا شما نیز شنیده اید که گوگوش در پاییز سال 2023 از تورهای اجرایی به طور رسمی خداحافظی کرد، با این حال مجددا فرصتی فراهم شده است تا در آخرین تور کنسرت های گوگوش شرکت کرده و غرق در خاطرات و شادی شوید. کنسرت این خواننده محبوب نیز در 24 فروردین 1403 و در سالن اکسپو سیتی دبی برگزار خواهد شد.

خرید بلیط کنسرت گوگوش 

خرید بلیط کنسرت گوگوش 

از آن جایی که تهیه بلیط کنسرت های ایرانی برگزار شده در دبی از طریق سایت های خارجی کمی دشوار بوده و افراد را با چالش های متعددی مواجه می کند، سایت ایرانی دبی ایونت، فرصتی را فراهم کرده است تا به راحتی اقدام به خرید این بلیط نمایید. بنابراین جهت شرکت در تور جهانی فصل نهایی گوگوش، هر چه سریع تر از طریق سایت دبی ایونت اقدام کنید.

کنسرت همایون شجریان و انوشیروان روحانی 

بی شک همه ایرانیان با این دو هنرمند محبوب آشنایی دارند و اکنون فرصتی فراهم شده است تا در تاریخ 20 فروردین 1403 در سالن راشد هال دبی به تماشای هنرنمایی همایون شجریان و استاد روحانی بنشینید. در صورتی که قصد خرید بلیط هر یک از کنسرت های ذکر شده در بالا را دارید، به راحتی از طریق سایت دبی ایونت خرید خود را نهایی کنید.

کنسرت همایون شجریان و انوشیروان روحانی 

کنسرت علی عظیمی

در تاریخ 14 آوریل 2024 (26 فروردین 1403) فرصتی استثنایی برای طرفداران علی عظیمی در دبی فراهم شده است تا در یک شب خاطره‌انگیز، شاهد اجرای زنده این خواننده محبوب باشند. تئاتر زعبیل دبی میزبان این کنسرت خواهد بود و علی عظیمی به همراه گروهش، منتظر خلق لحظات شاد و به یاد ماندنی برای شما هستند.

دبی دیسکانت، راه حلی آسان برای خرید بلیط کنسرت های ایرانی در دبی است. با استفاده از این سایت، می توانید به راحتی و با استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی، بلیط کنسرت مورد نظر خود را رزرو کنید. دبی دیسکانت با ارائه خدمات خود، تجربه خرید بلیط کنسرت های ایرانی در دبی را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

کنسرت علی عظیمی

پارتی رادیو جوان در Zero Gravity با Talk Down & Fedi

امسال به جمع طرفداران پرشور در پارتی رادیو جوان در Zero Gravity دبی بپیوندید و غرق در ریتم‌های شاد و پرانرژی موسیقی ایرانی شوید این کنسرت ایرانی در تاریخ 12 آوریل (24 فروردین 1403) برگزار می گردد. شما می توانید بلیط خود را برای این کنسرت ایرانی از سایت دبی دیسکانت خریداری کنید. منتظر یک شب به یاد ماندنی پر از موسیقی و شور و هیجان در مهمانی ایرانی در زیرو گراویتی با Dj Ps باشید.

چطور به زیرو گراویتی برویم:

  • با ماشین: از Dubai Marina Mall جاده Al Sufouh (D94) را دنبال کنید و سپس وارد خیابان King Salman Bin Abdulaziz Al Saud  شوید تا به Skydive Dubai Drop Zone، محل کلاب ساحلی Zero Gravity برسید.
  • با وسایل حمل و نقل عمومی: مترو دبی را سوار شوید و در ایستگاه Damac Properties پیاده شوید. از آنجا می‌توانید با تاکسی یا تاکسی‌های اینترنتی به Zero Gravity در Skydive Dubai Drop Zone بروید.
  • با تاکسی: اکثر رانندگان تاکسی در دبی Zero Gravity در Skydive Dubai Drop Zone را می‌شناسند. فقط کافیست سوار تاکسی شوید و به راننده بگویید کجا می‌خواهید بروید.
پارتی رادیو جوان در Zero Gravity با Talk Down & Fedi

کنسرت حیدو هدایتی

خواننده محبوب حیدو هدایتی در تاریخ 31 می 2024 (11 خرداد 1403) در سالن تئاتر QE2 دبی به روی صحنه می‌رود. درهای سالن ساعت 20:00 باز می‌شود تا شما زمان کافی برای استقرار و لذت بردن از فضایی دلنشین قبل از شروع کنسرت را داشته باشید. کنسرت حیدو هدایتی در ساعت 21:00 آغاز خواهد شد.

حیدو هدایتی با سبک منحصر به فرد خود در موسیقی فولکلور ایرانی، فضایی نو و بدیع را خلق کرده که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در این کنسرت، گروهی از نوازندگان برجسته ایرانی به اجرای قطعاتی خواهند پرداخت که تلفیقی از موسیقی جنوب ایران، پاپ و جاز هستند. حضور در این کنسرت فرصتی استثنایی برای تجربه شنیداری موسیقی اصیل ایرانی با رویکردی مدرن و خلاقانه. حیدو هدایتی با صدای گرم و گیرا و نوازندگان ماهر گروهش، بی‌شک شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهند زد.

فستیوال پرشین لاورس دبی

فستیوال عشق ایرانی در تاریخ  جمعه، 31 می 2024 (11 خرداد 1403) در BLU Oasis دبی برگزار می‌شود. ستاره‌های محبوب موسیقی ایران در این فستیوال حاضر خواهند بود تا با صدای گرم و گیرای خود، شور و اشتیاق را به قلب شما تزریق کنند و شما را به سفری در دنیای موسیقی اصیل ایرانی ببرند.

حضور خوانندگانی مانند تهی، خلسه، تاک‌داون، یانگ سادِن، Fere و دی‌جی امیر قوامی در فستیوال پرشین لاورس، نویدبخش شبی پر از موسیقی ناب ایرانی، رقص و آواز خواهد بود. فستیوال عشق ایرانی فقط به موسیقی ختم نمی‌شود، بلکه فرصتی عالی برای دیدار با دیگر طرفداران موسیقی ایرانی، آشنایی با افراد جدید و خلق خاطرات شاد و به یاد ماندنی است.

کنسرت علیرضا قربانی

علیرضا قربانی، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (18 خرداد ۱۴۰۳) و در ساعت 21:00 در اپرای دبی به روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان موسیقی ایرانی را به سفری پرشور به دنیای آواز سنتی ایران می‌برد. این کنسرت شامل مجموعه‌ای از محبوب‌ترین آهنگ‌های قربانی در سال‌های اخیر می باشد که استعداد و هنرمندی بی‌نظیر او را به نمایش می‌گذارد. در این کنسرت ترکیبی دلنشین از ملودی‌های سنتی ایرانی و صدای روح‌نواز قربانی را تجربه خواهید کرد، عناصری که او را به یک نماد فرهنگی تبدیل کرده‌اند. قربانی با تلفیق شعر کلاسیک فارسی با ملودی‌های نو و استفاده از تکنیک‌های آوازی جدید، سبک منحصر به فردی را در آواز ایرانی خلق کرده است.

کنسرت گرشا رضایی

گرشا رضایی در طول دوران فعالیت خود، آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های متعددی منتشر کرده و کنسرت‌های متعددی در ایران و خارج از کشور برگزار نموده است. او به واسطه صدای گرم، ترانه‌های احساسی و ملودی‌های گیرا، از محبوبیت بالایی در میان مخاطبان موسیقی ایران برخوردار است. خلاقیت و نوآوری در آثار گرشا رضایی، همواره مورد توجه مخاطبان و منتقدان موسیقی قرار گرفته است. او در طول دوران فعالیت هنری خود، جوایز و افتخارات متعددی از جمله تندیس حافظ برای بهترین آلبوم پاپ سال و جایزه باربد برای بهترین خواننده پاپ سال را کسب کرده است.

اگر به دنبال فرصتی برای آشنایی با موسیقی ایرانی و شنیدن صدای گرم و دلنشین گرشا رضایی هستید، می‌توانید در کنسرت او در دبی که در تاریخ یکشنبه 16 ژوئن 2024 – (27 خرداد 1403) در سالن تئاتر زعبیل برگزار می‌شود، شرکت کنید.

کنسرت محسن یگانه

 خواننده محبوب پاپ، محسن یگانه، در تاریخ 26 خرداد 1403 (15 ژوئن 2024) در دبی کنسرت برگزار خواهد کرد. این کنسرت فرصتی عالی برای طرفداران یگانه در امارات متحده عربی و منطقه است تا از اجرای زنده موسیقی محبوب او لذت ببرند. این کنسرت در سالن شیخ راشد، مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

محسن یگانه از جمله خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران می باشد که گروه او در سال های گذشته بارها در ایران و خارج از کشور اجراهای موفق و پرطرفداری داشته است. در این کنسرت، طرفداران می توانند منتظر شنیدن گلچین بهترین آثار او باشند. اجرای قطعه ماندگار “بهت قول میدم” که مورد توجه مخاطبان بین المللی نیز قرار گرفته است، یکی از اجراهای احتمالی این کنسرت مهیج به شمار می رود.

کنسرت های خارجی در دبی 1403

دبی در سال 1403 میزبان کنسرت های متعدد خارجی از خوانندگان و گروه های موسیقی مشهور جهان خواهد بود. در ادامه به برخی از برجسته ترین کنسرت های خارجی که در این سال در دبی برگزار می شود، اشاره می کنیم:

کنسرت موسیقی حماسی هانس زیمر

علاقه‌مندان به موسیقی متن‌های حماسی و فیلم‌های هالیوودی، آماده سفری بی‌نظیر به دنیای موسیقی هانس زیمر باشید. این آهنگساز افسانه‌ای در تاریخ ۱۱ و ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ (31 می و 1 ژوئن 2024) در دو نوبت، کنسرتی فوق‌العاده در سالن کوکا کولا دبی برگزار خواهد کرد. کنسرت هانس زیمر در دبی فراتر از یک اجرای ساده موسیقی است. با استفاده از نمایشگرهای LED غول‌پیکر، جلوه‌های ویژه چشم‌نواز و نورپردازی‌های خلاقانه، فضایی کاملاً متناسب با موسیقی حماسی زیمر خلق خواهد شد و شما را به قلب فیلم‌های هالیوودی و دنیای خیال‌انگیز موسیقی متن‌های او می‌برد.

کنسرت عمرو دیاب

هنرمند پرفروش، عمرو دیاب، در تاریخ ۱۸ ژوئن (29خرداد) روی صحنه‌ی سالن کوکا کولا آرنا می‌رود. این اسطوره موسیقی، تمام آهنگ‌های محبوب و صدرنشین جدول‌بندی‌اش، از جمله «تملی معاک»، را اجرا خواهد کرد، پس مطمئن باشید که شبی به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد.

دیاب، یک فوق ستاره موفق و برنده‌ی جوایز متعدد، در طول حرفه‌ی درخشان نزدیک به چهار دهه‌‌ خود، تک‌آهنگ‌های پرفروش بسیاری را خلق کرده است. این خواننده مصری با دریافت هفت جایزه موسیقی جهان و شش جایزه موسیقی آفریقا، به طور غیرقابل انکاری به یک پدیده جهانی تبدیل شده است.

کنسرت عمرو دیاب

کنسرت انریکه ایگلسیاس

انریکه، سلطان موسیقی لاتین اعلام کرده است که در روز جمعه ۱۳ سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403)، برای هزاران هواداری که آماده رقصیدن در تمام شب هستند اجرا خواهد کرد. ایگلسیاس با حضور روی صحنه در سالن کوکا کولا آرنا دبی، برخی از مشهورترین آهنگ های رقص خود را ارائه می دهد، بنابراین انتظار داشته باشید که Hero ،Bailamos و Tonight در لیست اجراها باشند. پیش فروش بلیط در روز چهارشنبه 29 می (9 خرداد 1403) به مدت 24 ساعت از ساعت 8 صبح آغاز می شود، فروش عمومی بلیط از 30 می (10 خرداد 1403) خواهد بود.

این ستاره جهانی که تا به حال بیش از ۱۸۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است، قبلاً در دبی اجرا داشته است، زمانی که در جشنواره جاز دبی در سال ۲۰۱۷ به روی صحنه رفت. با این حال، این اولین حضور این ستاره موسیقی در سالن کوکا کولا خواهد بود و تنها با یک شب اجرا در دبی، فرصت خرید بلیط و حضور در این کنسرت جذاب را از دست ندهید.

کنسرت انریکه دبی

فستیوال UNTOLD 

یکی از عظیم‌ترین جشنواره‌های موسیقی الکترونیک دنیا، یعنی فستیوال UNTOLD، در سال ۲۰۲۵-1403 به دبی باز می‌گردد. این رویداد که اصالتاً در رومانی برگزار می‌شود، شهرت جهانی دارد. در اروپا بیش از ۳۷۵,۰۰۰ نفر در این فستیوال شرکت کرده‌اند، پس آماده باشید که شگفت‌زده شوید.

اولین دوره برگزاری این فستیوال در دبی، در سال ۲۰۲۴ بود. در آن دوره، هنرمندان سرشناسی مانند آرمین ون بورن، سباستین اینگروسو، تییستو، تیموتی ترامپت و بسیاری دیگر، به مدت چهار روز هزاران نفر را سرگرم کردند. علاوه بر این اجراها، بیش از ۱۰۰ هنرمند شناخته‌شده‌ جهانی نیز در این فستیوال به روی صحنه رفتند. هنوز جزئیات مربوط به فستیوال UNTOLD 2025 دبی، از جمله تاریخ دقیق برگزاری، اجراها و نحوه تهیه بلیط، منتشر نشده است. با این حال، با توجه به موفقیت چشمگیر دوره قبلی، انتظار می‌رود که این رویداد در سال 1403 نیز با شکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار شود.

قیمت بلیط کنسرت دبی 

همان طور که می دانید، قیمت بلیط کنسرت های دبی، نسبت به محبوبیت خوانندگان، جایگاه صندلی، سالن برگزاری و سیاست های شرکت برگزار کننده متفاوت خواهد بود. بنابراین جهت اطلاع از قیمت بلیط این کنسرت ها نسبت به جایگاه صندلی مد نظر خود، می توانید با کارشناسان سایت دبی دیسکانت در تماس باشید و پس از کسب اطلاعات لازم در این زمینه، در کنسرت مورد علاقه خود شرکت نمایید.

سخن نهایی 

از فرصت بی نظیر سفر به دبی و درعین حال شرکت در کنسرت هنرمندان محبوب ایرانی و خارجی استفاده کنید. در این مطلب از دبی دیسکانت به شرح کنسرت هایی که در سال 1403 برگزار خواهد شد، پرداختیم تا اوقات خوشی را در کنسرت خواننده محبوب خود سپری کنید. با توجه به شرایط آسان تهیه بلیط از سایت دبی دیسکانت، دیگر نگرانی بابت نحوه تهیه این بلیط ها و قیمت آن ها وجود نخواهد داشت.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه