GITEX Global

نمایشگاه جیتکس دبی GITEX

نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در جهان است. این رویداد هر ساله در مرکز نمایشگاهی دبی ورلد ترید سنتر برگزار می‌شود و هزاران شرکت از سراسر جهان در آن حضور می‌یابند.

توضیحات تکمیلی

تور نمایشگاه جیتکس دبی: کامپیوتر، فناوری و آی تی

فناوری در اصل، آمیخته‌ای از تخیل، اختراع و نوآوری است و نمایشگاه جیتکس دبی رویدادی جادویی می باشد که با همین ترکیب درخشان سروکار دارد. این نمایشگاه نوآوری با نیروی فناوری، که به مدت پنج روز کامل برگزار می‌شود، بزرگترین رویداد در نوع خود در سراسر جهان است. همچنین به طور مستقل به عنوان بهترین رویداد فناوری در جهان شناخته می شود. جای تعجب نیست که GITEX Global همیشه مخاطبان گسترده‌ای را به خود جلب می‌کند، از دولت‌ها تا مدیران ارشد، برنامه‌نویسان تا توسعه‌دهندگان، استارت‌آپ‌ها تا تامین‌کنندگان، دانشجویان تا دانشگاهیان را شامل می‌شود. این رویداد با گردهم آوردن چنین تالاری، جایگاه منحصربه‌فردی برای بررسی پتانسیل فناوری در تقریباً همه جنبه‌ها دارد. موضوعات مربوط به جامعه، فرهنگ، اقتصاد و کسب‌وکار همگی در دستور کار سال 2024 قرار خواهند گرفت.

نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی (GITEX)، همچنین با رویدادهای مرتبط و زیرمجموعه‌های مختلفی به صورت همزمان برگزار می‌شود. این رویدادها شامل GITEX Impact، Urbanism of the Future (شهرنشینی آینده)، Expand North Star، Fintech Surge، Global Dev Slam، Future Blockchain Summit و AI Everything می‌شود. این ترکیب باورنکردنی و گسترده به این معنی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند آخرین پیشرفت‌ها را در بخش‌های پیشرو، همگی در یک مکان و به طور همزمان تجربه و کاوش کنند.

بخش های جیتکس گلوبال 2024

نمایشگاه جیتکس گلوبال که در مرکز تجارت جهانی دبی از 14 تا 18 اکتبر 2024 (23 الی 27 مهر 1403) برگزار می شود، به شش بخش اصلی تقسیم می شود که هر کدام طیف وسیعی از محصولات و خدمات را شامل می شود:

  • هوش مصنوعی (AI): این بخش به نوآوری راه حل های هوش مصنوعی، از جمله یادگیری ماشین، رباتیک، بینایی کامپیوتری و پردازش زبان طبیعی اختصاص دارد.
  • امنیت سایبری: با افزایش تهدیدات سایبری، این بخش بر راه حل های امنیتی برای محافظت از داده ها و شبکه ها تمرکز دارد.
  • ابر: این بخش به ارائه دهندگان خدمات ابری، راه حل های ابری و فناوری های مرتبط می پردازد.
  • استارتاپ ها: این بخش به استارتاپ های نوآور از سراسر جهان فرصتی برای به نمایش گذاشتن ایده ها و محصولات خود به سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه می دهد.
  • اینترنت اشیا (IoT): این بخش بر فناوری های IoT و راه حل هایی تمرکز دارد که دستگاه ها را به هم متصل می کنند و داده ها را جمع آوری و به اشتراک می گذارند.
  • فناوری های آینده: این بخش به نوآورترین فناوری هایی که پتانسیل تغییر شکل دنیای ما را دارند، می پردازد، مانند بلاک چین، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده.

علاوه بر این بخش های اصلی، تعدادی غرفه منطقه ای و کشوری نیز وجود خواهد داشت که محصولات و خدمات شرکت های خاص کشورها را به نمایش می گذارند.

نحوه خرید و قیمت بلیط نمایشگاه جیتکس دبی

اگر شما در حوزه فناوری فعالیت می‌کنید، شرکت در نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی می‌تواند فرصت‌های بسیار خوبی را برای شما فراهم کند. جهت خرید بلیط نمایشگاه جیتکس دبی و آگاهی از قیمت بلیط می توانید از طریق هماهنگی با پشتیبانی در سایت دبی دیسکانت اقدام نمایید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط تخفیف دار تفریحات دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید. هدف دبی دیسکانت ارائه خدماتی ارزنده و باکیفیت است تا شما سفری راحت و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

نظرات کاربران (0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بلیط نمایشگاه جیتکس دبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه