تجربه ای متفاوت با اقامت در هتل فایو پالم جمیرا دبی -  FIVE Palm Jumeirah

معرفی هتل فایو پالم جمیرا دبی

تیر ۱۷, ۱۴۰۳

هتل پنج ستاره فایو پالم جمیرا دبی در جزیره‌ زیبای پالم جمیرا در دبی قرار دارد. این هتل با شعار “جسارت متفاوت بودن را داشته باشید”، تجمل و حال و هوای دبی را به تصویر می‌کشد. هتل فایو پالم با مجموعه‌ای گسترده از امکانات تفریحی و اتاق های شیک، انتخابی عالی برای زوج‌ها و کسانی است که به دنبال تعطیلاتی آرامش‌بخش زیر نور خورشید می‌گردند. در ادامه این مطلب از دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا به بررسی کامل هتل فایو پالم جمیرا دبی پرداخته و شما را با امکانات این هتل لوکس در دبی آشنا سازیم.

هتل فایو پالم جمیرا دبی

معرفی هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی (FIVE Palm Jumeirah) ، دارای ساحل اختصاصی و همچنین 5 استخر روباز، از جمله استخری به طول 55 متر که از قلب مجموعه عبور می کند، می باشد. مهمانان می توانند در سراسر هتل از Wi-Fi رایگان بهره مند شوند. این هتل دارای 470 اتاق و سوئیت است که در 16 طبقه با منظره خلیج فارس بوده و با سبک ساده و در عین حال ظریفی تزئین شده اند. این مجموعه دارای امکانات متنوعی از جمله رستوران هایی با سرآشپزهای مشهور جهان، یک اسپای مدرن و یک اتاق کارائوکه در Maiden Shanghai می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین هتل های 5 ستاره دبی

اقامت در هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی طیف گسترده ای از اتاق ها و سوئیت ها را برای انتخاب شما ارائه می دهد تا بتوانید اقامتی کاملاً متناسب با نیازها و سلیقه خود پیدا کنید. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع اتاق ها آورده شده است:

اتاق سوپریور: این اتاق های 38 متر مربعی با منظره شهر یا دریا و دارای یک تخت کینگ یا دو تخت دو نفره هستند. حمام، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و وای فای رایگان.

اتاق لوکس: این اتاق های 38 متر مربعی دارای منظره دریا و دارای یک تخت کینگ یا دو تخت دو نفره هستند. تخت، حمام، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و بالکن یا تراس.

سوئیت جونیور: این سوئیت های 55 متر مربعی دارای منظره شهر یا دریا و دارای یک تخت کینگ هستند. تخت خواب، یک منطقه نشیمن، یک حمام، یک مینی بار، یک تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و یک بالکن یا تراس.

سوئیت یک خوابه: این سوئیت های 75 متر مربعی دارای منظره شهر یا دریا و دارای یک تخت کینگ هستند. تخت خواب، یک اتاق نشیمن، دو حمام، یک مینی بار، یک تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و یک بالکن یا تراس.

سوئیت دو خوابه: این سوئیت ها با 115 متر مربع و دارای منظره شهر یا دریا و دارای یک تخت کینگ و دو تخت دو نفره هستند. تخت خواب، دو حمام، یک مینی بار، یک تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و یک بالکن یا تراس.

اقامت در هتل فایو پالم جمیرا دبی

همه اتاق ها و سوئیت ها به زیبایی تزئین شده اند و برای اطمینان از اقامتی راحت و لذت بخش برای شما دارای طیف گسترده ای از امکانات می باشند. برخی از امکانات استاندارد عبارتند از:

  • تهویه مطبوع
  • وای فای رایگان
  • تلویزیون صفحه تخت
  • مینی بار
  • گاوصندوق
  • حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان
  • بالکن یا تراس

هتل فایو پالم جمیرا دبی همچنین طیف وسیعی از سوئیت ها و آپارتمان های پنت هاوس را برای مهمانانی که به دنبال اقامتی مجلل تر هستند، ارائه می دهد. این سوئیت ها و پنت هاوس ها دارای فضای بیشتر، امکانات اضافی و خدمات ویژه می باشند. صرف نظر از اینکه چه نوع اتاقی را انتخاب می کنید، مطمئناً اقامتی به یاد ماندنی در هتل فایو پالم جمیرا دبی خواهید داشت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو هتل در دبی

برخی از کافه و رستوران‌های هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی دارای چندین کافه و رستوران است که هر کدام گزینه های منحصر به فرد و فضای خاص خود را ارائه می دهند. در اینجا چند نمونه از کافه و رستوران های محبوب این هتل آورده شده است:

چینکو (CINQUE)

یک رستوران و بار ایتالیایی اصیل با فضایی شاد برای صرف غذا در فضای باز و تجربه‌ای واقعی از طعم ساحل آمالفی ایتالیا می باشد.

مِیدِن شانگهای (MAIDEN SHANGHAI)

رستوران برنده‌ جایزه‌ی غذای چینی ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده‌ MSG که با الهام گرفتن از طعم‌های کانتونی، سیچوآن، شانگهای و پکن، سنت‌های آشپزی را زنده نگه می‌دارد.

بیچ بای فایو (BEACH BY FIVE)

با صندلی‌های آفتاب‌گیر لوکس، کلبه‌های ساحلی، جکوزی‌های ساحلی، استخر شگفت‌انگیز با دیواره شیشه‌ای و منویی جذاب از غذاهای مدیترانه‌ای.

بار استخر (THE POOL BAR)

در استخر معروف هتل که به داشتن عکس‌های فراوان در اینستاگرام شهرت دارد، از غذاهای بین‌المللی لذت ببرید، نوشیدنی های خنک بنوشید.

پرایا (PRAIA)

این رستوران ساحلی مجلل، غذاهای تازه و ساحلی اروپایی را با طعم و مزه ژاپنی سرو می کند.

The Delissarie

این کافه دنج در لابی هتل واقع شده و مکانی عالی برای صرف یک میان وعده سبک یا قهوه در صبح است. منوی این کافه شامل ساندویچ، سالاد، شیرینی و انواع نوشیدنی ها می باشد.

برخی از کافه و رستوران‌های هتل فایو پالم جمیرا دبی

امکانات تفریحی هتل فایو پالم جمیرا دبی

ساحل و استخر:

در هتل، 4 استخر به همراه یک استخر مخصوص کودکان وجود دارد. چترهای آفتاب‌گیر و تخت های آفتاب‌گیر به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. استخر بزرگ روباز هتل (به طول 55 متر) با یک تراس آفتاب‌گیر وسیع احاطه شده و مجهز به تخت های آفتاب‌گیر راحت و چترهای آفتاب‌گیر می باشد. این هتل دارای یک استخر آرامش بخش با جت های فشار آب (هیدروتراپی) است.

 علاوه بر آن، یک بار کنار استخر وجود دارد که انواع نوشیدنی های خنک و میان وعده را سرو می کند. هتل فایو پالم جمیرا همچنین دارای یک ساحل اختصاصی به طول 150 متر به نام “بیچ بای فایو” می باشد.

امکانات تفریحی هتل فایو پالم جمیرا دبی

غذا و نوشیدنی:

از نظر غذا و نوشیدنی، هتل با مجموعه‌ای از رستوران‌ها و بارها که غذاهایی با دستپخت سرآشپزهای ماهر را ارائه می‌دهند، بسیار پرطرفدار است. رستوران با بوفه، انتخابی از غذاهای بین‌المللی را برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. در حالی که رستوران‌های با منوی انتخابی، غذاهای بین‌المللی، از جمله غذاهای اصیل ایتالیایی و آسیایی سرو می‌کنند. همچنین امکان سفارش صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. علاوه بر رستوران‌ها، یک بار نیز برای سرو نوشیدنی مورد علاقه شما دردسترس می باشد.

ورزش و سرگرمی:

در داخل هتل یک باشگاه ورزشی مجهز برای حفظ تناسب اندام شما وجود دارد. برای داشتن لحظاتی آرامش بخش، اسپای هتل با ارائه خدمات ماساژ، حمام ترکی و سونا، اقامتی لذت بخش را برای شما تضمین می کند.

  • امکان انجام تمرینات تناسب اندام، والیبال، والیبال ساحلی، ایروبیک و یوگا.
  • انواع ورزش های آبی مانند اسکی روی آب و قایق سواری در ساحل در دسترس است (بعضی از این تفریحات توسط ارائه دهندگان محلی ارائه می شود).
  • یک زمین گلف در حدود 20 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • اجاره دوچرخه و تورهای دوچرخه سواری با راهنما (در صورت وجود، با هزینه)
  • مرکز اسپا با تراس آفتابگیر، سونا، حمام ترکی و ماساژ (در صورت وجود، با هزینه)
  • نمایش های عصرانه برای سرگرمی بزرگسالان
  • برای سرگرمی مهمانان جوان، یک زمین بازی کودکان وجود دارد.
  • مینی کلاب، مهدکودک، پرستار بچه (با هزینه) و برنامه فعالیت برای کودکان

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: لوکس ترین هتل دبی و گرانترین هتل های دبی

فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها

این هتل پر جنب و جوش یک برنامه سرگرمی شبانه را با لیستی هیجان انگیز از دی‌جی‌های ساکن و مهمان، یک کلاب، تفریحات و سرگرمی‌های دیگر اجرا می‌کند.

فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها هتل فایو پالم جمیرا

موقعیت مکانی هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی، به عنوان یک نقطه عطف قرار گرفته در تنه نخل جمیرا، موقعیت مناسبی برای دسترسی آسان به مناطق تجاری دبی و همچنین جاذبه های هیجان انگیز گردشگری و تفریحی شهر دارد.

این هتل از فرودگاه بین المللی دبی (DXB) با فاصله 32.6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی آل مکتوم (DWC) در 42.3 کیلومتری قابل دسترسی است. مرکز خرید امارات 11.2 کیلومتر و دبی مال 7.22 کیلومتر با هتل فاصله دارند. همچنین مجموعه پارک های دبی در فاصله 34.4 کیلومتری از هتل می باشند.

موقعیت مکانی هتل فایو پالم جمیرا دبی

سخن آخر

به طور کلی، هتل فایو پالم جمیرا انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال اقامتی لوکس، مجلل و به یاد ماندنی در دبی هستند. این هتل امکانات و خدمات بی نظیری را ارائه می دهد که آن را به مکانی ایده آل برای استراحت و تفریح تبدیل می کند. با در نظر گرفتن تمام توضیحات ارائه شده در این مطلب، می توانید با اطمینان خاطر هتل فایو پالم جمیرا را از طریق تماس با ما در سایت دبی دیسکانت رزرو نمایید و از اقامتی لذت بخش در این هتل لوکس و مجلل لذت ببرید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دسته بندی مطالب : برنامه و راهنمای سفر به دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه