تفریحات کویر دبی - 1

در کویر دبی و صحراگردی دبی چه تفریحاتی در انتظار ماست؟

شهریور ۲۸, ۱۴۰۲

طیف وسیعی از تفریحات کویر دبی برای سلیقه های مختلف مسافران تدارک دیده شده است. در صحرای دبی تا جایی که چشم کار می کند، تپه های شنی طلایی دیده می شوند و ماجراجویی های هیجان انگیزی در تورهای صحراگردی در انتظار شما هستند.

شهری را تصور کنید که درخشان تر از الماس می درخشد، در دبی برج های بلند آسمان را قلقلک می دهند و رویاها به واقعیت تبدیل می شوند. دبی چیزهای بیشتری به جز آسمان خراش های پر زرق و برق، هتل های مجلل و خریدهای لاکچری دارد. در سایت دبی دیسکانت فهرستی از برترین تفريحات دبی در کویر گردآوری شده است تا سفر خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید.

در ادامه این مطلب معرفی کاملی از انواع تفریحات کویرگردی در اختیار شما قرار می دهیم. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفریحات کویر دبیبهترین کویر در دبی برای بازدید کدام است؟

یکی از نزدیک‌ترین کویرها به دبی، صحرای القدره است. این کویر با ۱۰ هکتار مساحت در۳۰ کیلومتری شهر دبی قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مکان‌های کمپینگ در میان ساکنان و گردشگران دبی به حساب می آید. علاوه بر بازدید از دریاچه مصنوعی، می توانید گونه‌های مختلف حیوانی منطقه کویر را در این مکان مشاهده کنید.

کویر دبی چه تفریحاتی دارد؟

این بیابان فقط یک گستره وسیع شنی نیست، بلکه یک زمین بازی پر از هیجان است. در کویر دبی شما می توانید تفریحات زیادی داشته باشید. خود را روی تپه های شنی غول پیکر روی تخته تصور کنید یا با موتور چهارچرخ در صحرا به سرعت از روی ماسه ها بگذرید. در یک چادر لوکس زیر ستاره ها کمپ می زنید یا در یک بالن بر فراز تپه های شنی اوج می گیرید. در ادامه به چند تفریح برتر که صحرای دبی را به سرزمین عجایب سرگرم کننده و ماجراجویی تبدیل می کند، اشاره خواهیم کرد.

سافاری صحرا در دبی

آیا تا به حال به سفر در دل کویر فکر کرده اید؟ زمانی که در دبی هستید، می توانید به تور سافاری دبی بروید و این مکان مسحور کننده را تجربه کنید. شما با آفرود در صحرای دبی اوج هیجان را احساس می کنید، چرا که ماشین های شاسی بلند بر روی پستی و بلندی های ماسه ها همانند یک ترن هوایی، حرکت می کنند.

در این تور به دل کویر می روید و ابتدا تجربه سواری بر روی تل ماسه‌ها را کسب خواهید کرد. در طی آفرود، دراین تور چندین توقف برای تماشای غروب خورشید و عکاسی نیز در نظر گرفته شده است. سپس به سمت کمپ های محلی می روید که در آنجا می توانید شتر سواری، اسکی روی شن و موتور سواری با موتور های چهار چرخ بر روی شن های صحرا را تجربه نمایید. لازم به ذکر است که شتر سواری و اسکی روی شن رایگان می باشد.

در این کمپ ها شما با زندگی بادیه نشینی کشور امارات آشنا خواهید شد و به تماشای برنامه های مفرحی که شامل انواع رقص های محلی می باشد، می نشینید. از دیگر امکانات این تور طراحی حنا برای بانوان است که رایگان بوده و در صورت تمایل انجام می‌شود. در نهایت برنامه تور با یک غذای سنتی لذیذ در زیر آسمان پر نور کویر به پایان می رسد. به طور کلی با تور سافاری صحرا هیجان، آشنایی با فرهنگ و طبیعت کشور امارات را تجربه خواهید کرد.

سافاری صحرا در دبیسندبوردینگ – اسکی روی ماسه

این تفریح برای جویندگان واقعی آدرنالین است. این وسیله که مانند اسنوبرد می باشد را به پاهای خود می چسبانید و درست مانند مسیرهای اسکی، از تپه های شنی پایین می آیید. شرکت‌هایی وجود دارند که تجربه کامل سندبوردینگ را همراه با نکات و ترفندهایی برای سر خوردن در میان تپه‌ها ارائه می‌دهند. صحرای دبی تپه های شنی عظیمی دارد که شیب های عالی برای اسکی دارند. سندبوردینگ برای مبتدیان مناسب بوده و بسیاری آن را حتی از اسنوبورد هم آسانتر می دانند. با تجربه اسکی روی ماسه و در حین پایین آمدن از تپه های شنی، هجوم آدرنالین را احساس خواهید کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

کویر دبی چه تفریحاتی دارد؟موتورسواری( موتور چهارچرخ)

آیا تا به حال خواسته اید وسیله نقلیه آفرود خود را برانید و از تپه های شنی و دره های ماسه ای عبور کنید؟ با موتور سواری در صحرای دبی، می توانید این کار را انجام دهید. با موتور چهارچرخ خود می توانید با سرعت در صحرا حرکت کنید. هیجان بالا رفتن از تپه های شیب دار و مسابقه دادن را تجربه نمایید.

حتی اگر قبلاً سوار موتور چهارچرخ نشده اید، نگران نباشید، راهنماهای متخصص تمام دستورالعمل های ایمنی و تجهیزات مورد نیاز برای یک سواری ایمن و هیجان انگیز را به شما ارائه می دهند. موتور سواری چهارچرخ به شما امکان می دهد زیبایی های کویر را از نزدیک ببینید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی

کویر دبی چه تفریحاتی دارد؟یک شب اقامت لاکچری در کویر دبی

دوست دارید یک شب را در زیر آسمان پر ستاره کویر دبی بگذرانید؟ یک شب اقامت لوکس در کویر این تجربه جادویی را ممکن می سازد. شما در یک چادر لوکس مجهز به تخت خواب راحت و امکانات مدرن اقامت خواهید داشت. از موسیقی سنتی و اجرای رقص عربی لذت می برید و اوقات خودتان را با یک شام لذیذ در زیر آسمان، در محاصره زیبایی بی‌نظیر صحرا، می گذرانید. یک شب اقامت در صحرای دبی یک تجربه جادویی است که برای همیشه در یاد شما خواهد ماند.

اقامت لاکچری در کویر دبیبالن سواری کویر دبی

تصور کنید که در بالای زمین شناور هستید و  به چشم‌انداز خیره‌کننده ماسه‌های طلایی نگاه می‌کنید. این رویا می تواند با تور بالن سواری دبی محقق شود. در بالن سواری منظره بی نظیری از صحرا خواهید دید که مثل دیدن یک اقیانوس طلایی از شن است. بالن سواری معمولاً از صبح زود شروع می شود و به شما این امکان را می دهد تا طلوع خورشید را بر فراز صحرا ببینید.

دبی را از دریچه ای کاملاً جدید در بالن سواری بر فراز تپه های شنی صحرا تجربه کنید. از هیجان اوج گرفتن بر فراز ابرها لذت ببرید و چشم انداز خیره کننده ای را مشاهده نمایید. همچنین این فرصت را خواهید داشت تا گله‌هایی از (اوریکس) غزال عربی را ببینید که آزادانه پرسه می‌زنند و می توانید عکس‌های فوق العاده ای را ثبت کنید.

دون باگی

با دون باگی می توانید به دل کویر بروید و لذت سواری بر روی شن ها را تجربه کنید. این موتور ها از نظر قدرت موتور متفاوت هستند، نوع موتور قوی آن برای بزرگسالان و موتور ضعیف تر برای استفاده کودکان مناسب است. موتور سواری بر روی پستی ها و بلندی های کویر یکی از تجربه های هیجان انگیزی است که همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد.

دون باگیشترسواری در کویر دبی

در کویر دبی شترهای تزئین شده ای وجود دارند که می توانید در صورت تمایل سوار آنها شوید، عکس یادگاری بگیرید و حسی که اعراب در قدیم داشتند را نیز تجربه کنید. شاید هیجان شترسواری به قدر موتورسواری و آفرود در دل کویر نباشد، اما تجربه ای دوست داشتنی خواهد بود که نباید از دست دهید.

کویر دبی چه تفریحاتی دارد؟بهترین زمان کویرگردی در دبی

بهترین زمان سفر به کویر در دبی از اواسط پاییز تا اوایل بهار می باشد. در این بازه زمانی گرمای هوا کمی کمتر خواهد بود و برای کویرگردی زمان بسیار مناسبی است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات دبی در زمستان

تورهای کویرگردی دبی

در سافاری دبی که به نام تور کویرگردی دبی نیز معروف است با چهره واقعی کویر و زندگی سنتی اعراب آشنا می شوید. در کمپ های تفریحی از دیدن انواع رقص ها لذت خواهید برد و تجربه بادیه نشینی خواهید داشت. در این تور، فعالیت های گوناگونی از جمله موتور سواری، شتر سواری، اسکی روی شن، تماشای انواع رقص ها، نقش حنا بر روی دست و پا، چشیدن طعم غذاهای عربی و دیدن غروب کویر را تجربه خواهید کرد.

در تورهای کویر گردی فرصتی عالی برای ثبت مناظر خیره کننده از کویر در هنگام غروب خورشید را دارید. توجه داشته باشید که سافاری در صحرا یک فعالیت ماجراجویی است که به کودکان زیر 3 سال، زنان باردار و افراد مسن به ویژه با مشکلات کمر توصیه نمی شود، اما چنین افرادی را می توانند با هماهنگی قبلی مستقیماً به کمپ برسانند تا از فعالیت های دیگر در کمپ لذت ببرند.

تورهای کویرگردی دبی در صبح

کویرگردی را در صبح تجربه کنید. برای افرادی که وقتشان کم است یا برای غروب برنامه های دیگری دارند، باید سافاری صبحگاهی را برای ماجراجویی و آفرودسواری انتخاب کنند. ماشین ها حدودا ساعت 9 صبح شما را سوار می کنند و مستقیماً به صحرا می برند. در اینجا شما از 20 دقیقه تجربه عالی آفرود با رانندگان با تجربه لذت خواهید برد و سپس به کمپ می روید. در کمپ های تفریحی فعالیت های هیجان انگیزی مانند موتورسواری (موتور چهار چرخ)، شتر سواری و اسکی روی شن را می توانید تجربه کنید. پس از حدود 2 ساعت و اتمام برنامه کویرگردی با ترانسفر به هتل بر می گردید.

تورهای کویرگردی دبی در عصر

تورهای کویر گردی در عصر در کمپ های متفاوتی اجرا می شوند که قیمت این کمپ ها با توجه به کیفیت و خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است. از جمله تجربه هایی که در این تور می توانید کسب کنید عبارتند از:

  • آفرود روی شن
  • سند بورد
  • شتر سواری
  • تاب سواری
  • نقش حنا
  • خیمه عربی
  • رقص عربی
  • پیش غذا
  • دسر
  • چای، قهوه عربی
  • رقص تنوره
  • رقص آتش
  • شام بوفه باربیکیو
  • قلیان رایگان

به طور معمول در تور کویرگردی در عصر بازدید کنندگان حدود ساعت ۳ بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت می کنند و این تور حدود ۶ ساعت به طول می انجامد.

تورهای کویرگردی دبیسخن آخر

در کویر گردی شما لحظات هیجان انگیزی را در طول مسیر تجربه می کنید. سواری با موتور چهار چرخ بر روی تپه های شنی، بودن در یک سافاری هیجان انگیز و آفرود سواری، گذراندن یک شب زیر ستاره ها، اوج گرفتن در بالای صحرا با بالن سواری و … هر یک از این فعالیت ها تجربه بی نظیری از کویر ارائه می دهند. در سفر خود به دبی، حتما این تفریحات هیجان انگیز را امتحان کنید. صحرای دبی چیزی بیشتر از شن و ماسه برای بازدید دارد.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه