هر آن چه باید درباره بازار مرشد دبی بدانید

درباره بازار مرشد دبی بیشتر بدانید

دی ۳۰, ۱۴۰۲

قطعا با شنیدن نام دبی به یاد ابرسازه های لوکس، مدرن و مراکز خرید مجلل این شهر می افتید. اما آیا بازارهای دبی تنها به مجتمع های غول پیکر محدود می شود؟ وجود بازارهای سنتی در این شهر بلند آوازه، تضاد زیبایی را ایجاد خواهد کرد. به دور از انتظار نیست که چنین شهری بازارهای سنتی بی نظیری را در بر گرفته باشد که با رفتن به آن بازارها گویی به گذشته های دور سفر کرده اید. یکی از این بازارهای قدیمی و بی نظیر، بازار مرشد دبی است که بازدید از آن خالی از لطف نمی باشد.

با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا به طور کامل این بازار را شرح دهیم. دبی دیسکانت با ارائه بلیط تخفیف دار تفریحات دبی، لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد. همچنین می توانید در این سایت قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

بازار مرشد دبی

با بازار مرشد دبی بیشتر آشنا شوید 

تاسیس بازار مرشد دبی به سال 1949 بر می گردد. مرشد العضیمی یک تاجر کویتی بود که در آن سال اقدام به تاسیس بازار کوچکی در این منطقه کرد. این بازار به مرور زمان توسعه یافت تا جایی که هم اکنون به یکی از بزرگ ترین بازارهای سنتی دبی تبدیل شده است. این بازار به یاد این تاجر کویتی، بازار مرشدی نامیده شد که چشم برداشتن از آن به دلیل جذابیت تلفیق رنگ ها کار دشواری می باشد. قیمت مناسب محصولات در این بازار در کنار زیبایی های چشم نواز آن، گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

جالب است که بسیاری از مغازه های این بازار متعلق به ایرانیان بوده و به همین جهت بازار مرشد، بازاری بسیار محبوب میان گردشگران ایرانی است. اگر به دنبال رستوران های ایرانی و با کیفیت هستید، قطعا بازار مرشد گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. قدم زدن در میان این بازار شما را به یاد بازارهای ایران خواهد انداخت. پس در سفر خود به دبی بازدید از بازار مرشد را در لیست تفریحات خود قرار داده و از جریان زندگی در آن لذت ببرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

خرید از بازار مرشد دبی 

اکنون که با بازار مرشد دبی آشنا شدید، قصد داریم به بخش مورد علاقه بسیاری از گردشگران که خرید می باشد بپردازیم. همان طور که می دانید از ویژگی های بارز بازارهای سنتی، وجود مغازه های متعدد با محصولات متنوع می باشد. پس دنیای لوکس و‌ مدرن دبی و فروشگاه های مدرنیته آن را فراموش کرده و به دل بازار مرشد دبی بروید و با دنیای اصیل و قدیمی این شهر نیز آشنا شوید.

در بدو ورود به این بازار رایحه های متفاوتی از ادویه گرفته تا گندم و صابون های سنتی به مشامتان می خورد که شما را در حس و حال این بازار غرق خواهد کرد. هر چه را که دلتان بخواهد می توانید در بازار مرشد دبی بیابید، خصوصا کالاهایی که در مجتمع های لوکس و پر امکانات یافت نمی شوند. در هنگام خرید از بازار مرشد دبی نگرانی بابت زبان نداشته باشید، زیرا همان طور که گفته شد، فروشنده های ایرانی به وفور در این بازار یافت می شوند و همچنین فروشنده های بومی نیز تا حد زیادی با زبان فارسی آشنایی دارند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین مراکز خرید دبی

خرید از بازار مرشد دبی 

خرید پارچه و کالاهای صوتی و تصویری در بازار مرشد دبی 

حتما با خواندن این مطلب تا به این جا تصور کرده اید که در این بازار تنها می توانید اجناس سنتی را تهیه کنید، اما باید بدانید که انواع طلاجات، کالای صوتی و تصویری، پارچه و موبایل در این بازار وجود دارد که موقعیت مکانی جهت خرید هر یک از این کالاها را شرح خواهیم داد. اگر قصد خرید کالاهای صوتی و تصویری را دارید، می توانید با مراجعه به خیابان الفهیدی که بخشی از بازار مرشد دبی می باشد، انواع برندهای مختلف این محصولات را مشاهده کرده و خریداری نمایید. همچنین در بخش دیگری از خیابان الفهیدی می توانید انواع پارچه های کمیاب را تهیه کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

خرید موبایل و طلاجات در بازار مرشد دبی 

در خیابان 27 بازار مرشد دبی، امکان خرید انواع تزئینات داخلی خودرو، موبایل، تجهیزات موبایل و لوازم یدکی خودروهای خارجی وجود دارد که می توانید این لوازم را با قیمت های باورنکردنی تهیه نمایید. شایان به ذکر است از این بازار گاها بازار استوک دبی نیز یاد می شود. در قسمت دیگری از این بازار نیز که به بازار طلا فروش ها نیز معروف است، می توانید به تماشای انواع طلاهای عربی نشسته و آن ها را خریداری کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جاهای دیدنی دبی

خرید موبایل و طلاجات در بازار مرشد دبی 

هتل های بازار مرشد دبی 

آیا به مکان های تاریخی علاقه مندید یا مکان های مدرن؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که حضور در مکان های تاریخی روح شما را نوازش می دهد، اقامت در هتل های نزدیک بازار مرشد را به شما توصیه می کنیم. خوشبختانه در اطراف این بازار هتل های متعددی واقع شده است که سفر شما را بیش از پیش لذت بخش خواهد کرد.

در ادامه این هتل ها را معرفی خواهیم کرد تا نسبت به سلیقه ای که دارید، هتل مد نظر خود را انتخاب نمایید. شایان به ذکر است که اقامت در این هتل ها، نسبت به سایر هتل های این شهر، هزینه های کمتری را در بر خواهد گرفت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو هتل در دبی

هتل البراق دبی 

همانند قیمت اجناس و کالاهای بازار مرشد دبی، هتل های این منطقه نیز قسمت مناسبی داشته و هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد. البته مناسب بودن قیمت این هتل ها دلیل بر کیفیت کمتر آن ها نمی باشد، بلکه در این هتل همه چیز آماده پذیرایی از شما عزیزان قرار دارد. تمامی این موارد در کنار هم موجب محبوبیت این هتل میان گردشگران شده است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هتل بست وسترن پریل کریک دیره دبی 

دومین هتلی که قصد داریم در این مطلب به شرح آن بپردازیم، هتل بست وسترن پریل کریک دیره دبی می باشد که از امکانات بسیار خوبی از قبیل سونا، جکوزی، تنیس، گلف، رستوران مجموعه آبی، خدمات اسپا و … برخوردار است که به یکی از انتخاب های گردشگران جهت اقامت تبدیل شده است.

هتل بست وسترن پریل کریک دیره دبی 

هتل سامایا دیره دبی 

هتل سامایا دیره دبی از دیگر هتل های نزدیک بازار مرشد می باشد که یک هتل 4 ستاره بوده و از امکانات رفاهی عالی برخوردار است. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از هتل های ذکر شده در بالا را دارید، می توانید با کارشناسان دبی دیسکانت در تماس باشید تا بهترین تصمیم را بگیرید. مشاوران سایت دبی دیسکانت به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی 

مکان های دیدنی نزدیک به بازار مرشد دبی 

بسیاری از افرادی که قصد دارند در هتل های نزدیک به بازار مرشد اقامت کنند، به دنبال سایر مکان های دیدنی این بازار هستند. در این بخش مکان های جذاب و دیدنی نزدیک به این بازار را شرح خواهیم داد تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید و به طور دقیق سفر خود را برنامه ریزی کنید.

البته فراموش نکنید که با تهیه بلیط تفریحات و رزرو تفریحات دبی از طریق سایت دبی دیسکانت، دیگر نگرانی بابت برنامه ریزی مکان های تفریحی وجود نداشته، زیرا این سایت نسبت به علایق شما صفر تا صد سفر را به بهترین نحو برنامه ریزی خواهد کرد. معبد هندوها، مسجد جامع دبی و موزه دبی از جمله مکان های تفریحی و دیدنی نزدیک به بازار مرشد هستند که بازدید از آن ها شما را به وجد خواهد آورد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی

موقعیت بازار مرشد دبی 

از دیگر موارد مهمی که در رابطه با بازار مرشد دبی باید بدانید، موقعیت مکانی این بازار است. بازار دبی در شمال دبی و نزدیک به ساحل خلیج فارس قرار دارد. اگر بخواهیم به طور دقیق موقعیت این بازار را شرح دهیم در شمال خور و منطقه دیره واقع شده است. اگر قصد دارید سریع به این بازار دسترسی پیدا کنید، ابتدا باید خود را به میدان جمال عبدالناصر برسانید و سپس از سمت غرب میدان به سمت خیابان سخیه بروید، با کمی پیاده روی و گذر از خیابان های موازی به بازار مرشد خواهید رسید. در ادامه نحوه دسترسی به این بازار را نیز از طریق مترو و اتوبوس شرح خواهیم داد.

دسترسی به بازار مرشد دبی از طریق اتوبوس و مترو 

همان طور که گفته شد، یکی از راه های رسیدن به بازار مرشد دبی، رفتن به میدان جمال عبدالناصر و سپس پیاده روی به سمت غرب میدان می باشد. اما سوالی که ذهن بسیاری از گردشگران را به خود مشغول کرده، نحوه دسترسی به این بازار از طریق وسایل حمل و نقل عمومی در دبی، مانند اتوبوس و مترو است. در صورتی که قصد دارید جهت رفتن به بازار مرشد دبی از مترو دبی استفاده کنید، ابتدا باید با خط سبز مترو به یکی از ایستگاه های الرس، ایستگاه نخله دیره یا ایستگاه میدان جمال عبدالناصر رفته و از آن جا به راحتی به این بازار زیبا دسترسی پیدا کنید.

روش دیگر رفتن به بازار مرشدی، استفاده از خطوط C9 و 27 اتوبوس می باشد، همچنین با تاکسی های اینترنتی دبی از قبیل اوبر نیز می توان به این بازار رفت. موقعیت مکانی این بازار به گونه ای است که امکان دسترسی به آن از روش های مختلفی ممکن بوده و به راحتی می توان از زیبایی های آن لذت برد.

نوشته یافت نشد!
دسترسی به بازار مرشد دبی از طریق اتوبوس و مترو 

سخن پایانی 

سفر به شهر دبی سرشار از هیجان و شگفتی است. در میان جاذبه های مدرن و جذاب این شهر، مکان های تاریخی بکر و بی نظیری وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نمی باشد. بازار مرشد دبی یکی از این مکان های سنتی و زیبا می باشد که در کنار امکان خرید محصولات به صورت عمده و تک با قیمت های بسیار مناسب، هتل هایی در نزدیکی خود دارد که رفت و آمد به این بازار را برای شما تسهیل کرده است.

در صورتی که قصد سفر به شهر دبی و بازدید از این منطقه بی نظیر را دارید، می توانید به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید و پس از اخذ ویزا و تور، مکان های تفریحی مورد نظر خود را انتخاب نموده و با کمترین هزینه و بهترین قیمت به دبی سفر کنید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد.

در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه