کارتینگ مجازی در دنیای واقعی  Chaos karts

کارتینگ مجازی در دنیای واقعی: Chaos karts دبی

اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

Chaos karts دبی، ترکیبی از کارتینگ و واقعیت مجازی است. آیا به بازی های ویدئویی کارتینگ علاقه مندید؟ آیا دوست دارید ترکیبی از کارتینگ و واقعیت مجازی را تجربه کنید؟ اگر پاسختان به پرسش های ذکر شده مثبت است، باید به شما مژده دهیم که در Chaos karts دبی، می توانید تجربه ای جدید از دنیای کارتینگ ‌بازی های ویدئویی را در واقعیت امتحان کنید.

Chaos karts دبی جایی است که ترکیبی از ماشین سواری با واقعیت مجازی در انتظار شما می باشد تا تجربه ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. اولین شرط بازی در کارتینگ دبی، داشتن شرایط سنی بالای 9 سال یا حداقل قد 130 سانتی متر می باشد. البته افراد زیر 18 سال باید حتما با یک بزرگسال همراه باشند.

با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا به طور کامل  Chaos Karts  دبی را معرفی کنیم. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

Chaos karts - 1

با Chaos Karts دبی آشنا شوید 

Chaos Karts یکی از جاذبه های تفریحی جدید در دبی می باشد که کمتر کسی با آن آشنایی دارد. در طی این تفریح هیجان انگیز و مفرح، می توانید با همراهان و دوستان خود در دنیای مجازی که در اطراف شما به صورت دیجیتالی در حال پخش می باشد، به رقابت بپردازید. 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین شهربازی دبی

چه تجربه هایی در Chaos karts دبی در انتظار شما می باشد؟

همان طور که گفته شد Chaos karts دبی جایی است که ترکیبی از ماشین سواری با واقعیت مجازی در انتظار شما می باشد تا تجربه ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. بی شک رقابت با سایر بازیکنان و رفتن به مراحل بالاتر در این کارتینگ، شما را به وجد آورده و در دنیایی از شگفتی غرق خواهد کرد. تصور کنید که با آغاز ماجراجویی و در طی آن از صحرا و خیابان ها همانند یک بازی مجازی ویدئویی گذشته و قادر به غلبه کردن بر موانع مجازی خواهید بود. همچنین امکان حضور حداکثر 8 نفر در پیست و در یک زمان جهت رقابت برای کسب مقام برتر وجود دارد.

مسیر Chaos Karts

در طول مسیر این کارتینگ با هرج و مرج هایی مواجه خواهید شد، اما اصلا نگران نباشید، زیرا به جهت جلوگیری از هر گونه برخورد با سایر رقبا، فن آوری ضد برخورد به کار گرفته شده است، به گونه ای که جهت حضور در این پیست و بازی نیاز به هیچ کلاه یا لباس ایمنی نمی باشد. به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان این کارتینگ جذاب و مهیج را از دست ندهید.

مسیر Chaos Karts

سایر امکانات Chaos Karts

علاوه بر امکان رقابت در Chaos Karts، با یک دوست خود در The Club، می توانید از شش بازی هیجان انگیز و مفرح لذت ببرید. شایان به ذکر است که در این مجموعه تفریحی یک کافه واقع شده است که می توانید در میان فعالیت های خود انرژی بگیرید و مجددا به بازی ادامه دهید. در صورت استفاده از بازی های The Club این مجموعه باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

آدرس Chaos Karts

اگر با خواندن این مطلب از دبی دیسکانت و آشنایی با Chaos Karts،  ترغیب به بازدید از این مجموعه تفریحی شده اید، باید بدانید که این مجموعه در خیابان AlQuoz واقع شده و مهیای رقم زدن روزی سرشار از هیجان برای شما و همراهانتان می باشد.

شرایط بازی در Chaos Karts

اولین شرط بازی در کارتینگ دبی، داشتن شرایط سنی بالای 9 سال یا حداقل قد 130 سانتی متر می باشد. البته افراد زیر 18 سال باید حتما با یک بزرگسال همراه باشند. شایان به ذکر است که تجربه کارتینگ در این بازی برای افراد مبتلا به صرع، زنان باردار، بیماران دچار درد گردن و کمر و افراد دچار قطع عضو در ناحیه دست و پا مناسب نبوده و توصیه نمی شود.

تهیه بلیط Chaos Karts

سایت دبی دیسکانت ارائه دهنده انواع خدمات سفر به دبی با مناسب ترین قیمت می باشد، تا در سفر چند روزه خود به دبی، بهترین تفریحات را تجربه نمایید. جهت اطلاعات بیشتر درباره Chaos Karts دبی، با کارشناسان دبی دیسکانت در تماس باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی)

تهیه بلیط Chaos Karts

جمع بندی

قطعا با ورود به این دنیای کارتینگ زمان و مکان را فراموش کرده و خود را میان بازی های کامپیوتری، اما این بار در واقعیت خواهید یافت. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه