هتل تاور پلازا: هتل 5 ستاره لوکس در خیابان شیخ زاید

هتل تاور پلازا دبی هتل 5 ستاره لوکس در خیابان شیخ زاید

خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

هتل تاور پلازا دبی در نزدیکی مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل با شکوه و لوکس با 65 طبقه و 402 اتاق، دروازه ای به سوی دنیایی از تجربیات لاکچری و خاطره انگیز را به روی شما می گشاید. همچنین دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، این هتل را به گزینه ای ایده آل برای گشت و گذار در شهر دبی تبدیل کرده است.

هتل 5 ستاره تاور پلازا در امتداد جاده شیخ زاید در منطقه مالی دبی قرار دارد. این هتل خدمات و امکانات متنوعی را برای رفاه و آسایش مهمانان خود در نظر گرفته است. تمام اتاق های هتل تاور پلازا دبی به گونه ای طراحی شده اند که آسایش و راحتی را برای مهمانان به ارمغان آورند.

در ادامه این مطلب از دبی دیسکانت با هتل تاور پلازا دبی و امکانات آن بیشتر آشنا خواهید شد. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

هتل تاور پلازا دبی

درباره هتل تاور پلازا دبی

هتل 5 ستاره تاور پلازا در امتداد جاده شیخ زاید در منطقه مالی دبی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های مدرن و بزرگ و یک استخر روباز می باشد. ایستگاه مترو امارات تاورز (Emirates Towers Metro Station) در مقابل هتل قرار دارد و دسترسی آسانی به بسیاری از نقاط دیدنی دبی فراهم می کند. مهمانان می توانند در سراسر هتل از Wi-Fi رایگان استفاده کنند.

اتاق های دارای تهویه مطبوع در هتل تاور پلازا دارای یک فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و مینی بار می باشند. برخی از اتاق ها دارای منظره ای از دبی هستند. رنگ های بژ ملایم و پنجره های بزرگ بخشی از دکوراسیون اتاق ها می باشند. مهمانان می توانند با پرداخت هزینه اضافی در باشگاه بدنسازی ورزش کنند و یک ماساژ آرامش بخش رزرو نمایند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین هتل های 5 ستاره دبی

خدمات و امکانات رفاهی در هتل تاور پلازا دبی

هتل تاور پلازا خدمات و امکانات متنوعی را برای رفاه و آسایش مهمانان خود در نظر گرفته است که در ادامه با برخی این امکانات آشنا می شوید:

خدمات و امکانات رفاهی در هتل تاور پلازا دبی
  • مهمانان می توانند در استخر روباز هتل به شنا و آفتاب گرفتن بپردازند. استخر مخصوص کودکان نیز برای سرگرمی و تفریح کودکان در نظر گرفته شده است.
  • برای آسایش مهمانان، در کنار استخرها، تخت های آفتابگیر و چترهای آفتابی قرار داده شده است.
  • هتل برای رفاه حال مهمانان خود، پارکینگ رایگان در نظر گرفته است.
  • در صورت نیاز، می توانید از خدمات لیموزین یا ماشین شهری هتل برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید.
  • خدمات نگهداری از کودک با هزینه اضافی در اختیار مهمانان قرار می گیرد.
  • ارائه قهوه و چای در لابی، فضایی عاری از دخانیات و انبار چمدان نیز از دیگر خدمات رفاهی هتل تاور پلازا دبی می باشند.
  • بر اساس نظرات مهمانان، دسترسی آسان به ایستگاه مترو و اتوبوس از مزایای مهم این هتل است.
  • در گیفت شاپ هتل لباس‌های سنتی، سوغاتی یا هر محصول هدیه‌ دیگری را می توان یافت، تمام اجناس این فروشگاه با بهترین کیفیت و توسط تولیدکنندگان پیشرو ساخته شده‌اند. در کنار آن، برخی از هدایا نیز از هنرمندان محلی و تولیدکنندگان معتبر انتخاب شده‌اند که فرهنگ و میراث دبی را به تصویر می‌کشند.
  • با باشگاه های بدنسازی مجهز هتل تاور پلازا، به بدن خود هدیه ای ویژه بدهید. بهترین تجهیزات، کلاس های آموزشی، برنامه های متنوع و پرسنلی مجرب در دستیابی به اهداف تناسب اندام در اختیار شما قرار دارد.
  • در محیط آرام و مجلل اسپای هتل تاور پلازا، به بازسازی کامل جسم، ذهن و روح خود بپردازید. در این اسپا ترکیبی از روش های درمانی آسیایی و غربی در انتظار شماست. تیم باتجربه هتل با استفاده از محصولات باکیفیت و متناسب با نیازهای خاص شما، درمان هایی را برای جوانسازی و تجدید قوا ارائه می دهند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

باشگاه هتل تاور پلازا دبی

امکانات داخل اتاق:

تمام اتاق های هتل تاور پلازا دبی به گونه ای طراحی شده اند که آسایش و راحتی را برای مهمانان به ارمغان آورند.

امکانات رفاهی: خدمات 24 ساعته اتاق، تخت خواب های راحت با کیفیت بالا، گاوصندوق مخصوص لپ تاپ و فضایی مناسب برای کار با لپ تاپ از جمله امکانات رفاهی موجود در همه اتاق ها می باشد.

سایر امکانات شامل: دوش های بارانی، وان و دوش جداگانه به همراه توالت فرنگی (بیده)، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، کمد لباس، تخت نوزاد رایگان و کتری برقی از دیگر امکانات داخل اتاق ها به شمار می آیند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو هتل در دبی

انواع اتاق های هتل تاور پلازا دبی

هتل تاور پلازا دبی طیف وسیعی از اتاق ها و سوئیت های مجلل را برای پاسخگویی به نیازها و سلیقه های مختلف ارائه می دهد. انواع اتاق های این هتل عبارتند از:

  • اتاق اسکای سوپریور: این اتاق با 34 متر مربع فضای خوش‌نقشه و کاملاً مجهز به تهویه، تجربه‌ای مدرن را برای شما رقم خواهد زد. این اتاق‌ها که در طبقات بالای هتل واقع شده‌اند، با امکان انتخاب تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره، چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از کل شهر دبی، خلیج نیلگون و بافت تاریخی دبی قدیم را به شما هدیه می‌دهند.
  • اتاق های سوپریور: این اتاق ها با 34 متر مربع فضای بیشتری نسبت به اتاق های استاندارد دارند و دارای امکاناتی مانند نشیمن، مینی بار و چشم اندازهای بهتر هستند. این اتاق ها منظره‌ خیره‌کننده‌ کاخ زعبیل، خور دبي و ساحل جمیرا را دارا می باشند.
  • اتاق پریمیوم: اتاق پریمیوم با مساحت 48 متر مربع، فضایی کاملا راحت و مجهز به تهویه مطبوع و کفپوش فرش را برای شما فراهم می کند. این اتاق با امکان انتخاب تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره، چشم اندازی تماشایی از کاخ زعبیل، خور دبي و ساحل جمیرا را به شما هدیه می دهد.
  • اتاق اسکای پریمیوم: این اتاق با وسعت ۴۸ متر مربع، حس زندگی در آسمان را برای شما به ارمغان می آورد. این اتاق ها که در طبقات بالایی هتل قرار دارند، کاملا مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و با امکان انتخاب تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره، چشم اندازی پانوراما و خیره کننده از کاخ زعبیل، خور دبی و ساحل جمیرا را به شما ارائه می دهند.
  • اتاق استودیو دلوکس: این اتاق ها لوکس ترین نوع اتاق در هتل هستند و دارای فضای جادار، امکانات رفاهی پیشرفته و چشم اندازهای دیدنی از شهر دبی هستند. استودیو دلوکس با مساحت 48 متر مربع، دارای یک تخت دو نفره بزرگ، اینترنت بی سیم رایگان، یک فضای نشیمن با تلویزیون 42 اینچ و یک مبل راحتی می باشد. همچنین آشپزخانه ای مجهز با یخچال، مایکروویو، اجاق برقی، کتری برقی به همراه ظروف غذاخوری در اختیار شما قرار دارد تا هر زمان که نیاز داشتید، به آشپزی بپردازید. لوازم تهیه چای و قهوه نیز به صورت رایگان در این استودیو موجود است.
  • سوئیت ها: هتل تاور پلازا دبی طیف وسیعی از سوئیت ها را در اندازه ها و طرح های مختلف دارد. سوئیت های پرزیندتال و اگزکیوتیو دارای یک یا چند اتاق خواب، یک یا چند حمام، یک نشیمن و یک آشپزخانه یا آشپزخانه کوچک هستند.

علاوه بر این، هتل تاور پلازا دبی اتاق های کانکت، اتاق های خانوادگی و اتاق های مخصوص افراد معلول را نیز به مهمانان هتل ارائه می دهد.

انواع اتاق های هتل تاور پلازا دبی

رستوران های هتل تاور پلازا دبی

هتل تاور پلازا دبی گزینه های مختلفی را برای غذاخوری در اختیار مهمانان قرار می دهد. در ادامه به معرفی رستوران و کافه های این هتل می پردازیم: رستوران بین المللی بوفه Metro که تمام روز باز است، دارای ایستگاه های آشپزی زنده و انتخاب گسترده ای است که مطمئناً ذائقه شما را راضی می کند. Infinity Pool Lounge در پشت بام واقع شده است، تنوع بسیاری در موکتل، آبمیوه و میان وعده های سبک را به همراه منظره پانوراما از شهر ارائه می دهد.

رستوران های هتل تاور پلازا دبی

رستوران مترو – Metro Restaurant

از یک تجربه غذاخوری عالی در تمام طول روز در هتل تاور پلازا دبی لذت ببرید. رستوران بین المللی بوفه هتل به نام “مترو” با گزینه های خوشمزه برای صبحانه، ناهار و شام، پذیرای شماست. این رستوران با داشتن چشم انداز خیره کننده به خیابان پرآوازه شیخ زاید، تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. ایستگاه های آشپزی زنده و انتخاب گسترده ای از غذاهای مختلف، کام شما را به وجد خواهد آورد.

ساعات کاری رستوران:

  • صبحانه: 06:00 تا ۱۱:۰۰
  • ناهار: ۱۲:۳۰ تا 15:30
  • شام: 18:30 تا 22:30

لانژ استخر بی نهایت – Infinity Pool Lounge

لانژ استخر اینفینیتی در طبقه ۱۲ام هتل تاور پلازا قرار دارد و فضایی آرامش بخش را برای صرف غذا فراهم می کند. در این لانژ می توانید با انواع غذاهای خوشمزه از منوی رستوران لذت ببرید. همچنین می توانید در حالی که از منظره خیره کننده خط ساحلی دبی و دریا آرامش می گیرید، اسموتی های خنک بنوشید.

لانژ استخر بی نهایت - Infinity Pool Lounge

Le Café

عبور از کنارLe Café  بدون اینکه یک فنجان قهوه‌  داغ و خوش عطر برای خودتان بگیرید، تقریبا غیرممکن می باشد. این کافه در طبقه همکف هتل واقع شده و مکانی دنج و زیبا در لابی است که شیرینی‌های داغ و خوشمزه، کیک، اسنک و انواع نوشیدنی‌های خنک در کنار قهوه‌ تازه دم را سرو می‌کند.

ساعات کاری کافه:

  • 06:00 تا 10:00

سرویس غذا در اتاق هتل

در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل به صرف غذا داشتید، می توانید از خدمات سرویس غذا در اتاق هتل تاور پلازا دبی استفاده کنید و از یک تجربه صرف غذا در محیط راحت و مجلل اتاق یا سوئیت خود لذت ببرید. منوی گسترده ای از غذاهای بین المللی و محلی در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید با توجه به ذائقه خود، غذای مورد علاقه تان را انتخاب کنید. این منو شامل گزینه های متنوعی برای صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها می باشد.

بنابراین، نگران ساعت کاری رستوران ها نباشید، شما می توانید در هر زمانی که احساس گرسنگی کردید، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. کارکنان مجرب هتل، غذای شما را با دقت و به سرعت به اتاقتان تحویل خواهند داد.

موقعیت مکانی هتل تاور پلازا دبی

با اقامت در هتل تاور پلازا، در مرکز دبی و در فاصله 5 دقیقه رانندگی از دبی مال و مرکز تجارت جهانی دبی قرار خواهید داشت.

هتل تاور پلازا در نزدیکی مرکز تجاری واقع شده و ایستگاه مترو در نزدیکی آن است. اگر به دنبال تفریح ​​هستید، پایانه کروزهای دبی و اسکی دبی در نزدیکی هتل ارزش بازدید دارند، در حالی که علاقه مندان به خرید می توانند از دبی مال و سیتی واک دیدن کنند. اگر با بچه ها سفر می کنید، آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی و پارک آبی وایلد وادی را از دست ندهید.

 مهمانان هتل دسترسی راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی دارند: ایستگاه امارات تاورز 7 دقیقه پیاده و ایستگاه مرکز مالی 14 دقیقه پیاده راه است.

سخن آخر

هتل تاور پلازا دبی انتخابی عالی برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی راحت و لوکس در دبی هستند. این هتل طیف وسیعی از امکانات رفاهی را ارائه می دهد و در موقعیتی مرکزی واقع شده که دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر را فراهم نموده است. در نهایت، در صورت تمایل به رزرو هتل تاور پلازا برای اقامت در دبی از پشتیبانی سایت دبی دیسکانت کمک بگیرید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه