Arab Health Exhibition & Congress

نمایشگاه عرب هلث دبی arab health

نمایشگاه سلامت عرب یک پلتفرم قدرتمند و موثر برای رسیدگی به چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی جهانی را ترکیب می سازد و فرصت‌هایی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا با رهبران صنعت از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و شرکت‌ها فرصتی برای نمایش پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود داشته باشند.

توضیحات تکمیلی

نمایشگاه سلامت و تجهیزات پزشکی عرب در دبی

نمایشگاه سلامت عرب (Arab Health) بزرگترین رویداد مربوط به مراقبت های بهداشتی در خاورمیانه و دومین نمایشگاه بزرگ پزشکی در جهان است که هر سال در مرکز نمایشگاه های دبی برگزار می شود. این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای متخصصان مراقبت های بهداشتی، تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات پزشکی، و همچنین شرکت های فعال در این حوزه است تا با جدیدترین پیشرفت ها و نوآوری ها در صنعت آشنا شوند، با مشتریان و شرکای بالقوه ارتباط برقرار کنند و از فرصت های تجاری جدید بهره مند شوند.

نمایشگاه و کنگره عرب هلث دبی در تاریخ 9 الی 12 بهمن 1402، به عنوان رویدادی شناخته شده در سطح جهانی برای صنعت بهداشت و درمان شناخته می شود. این رویداد ترکیبی قدرتمند از یک پلتفرم موثر برای پرداختن به چالش های جهانی سلامت، فرصت های شبکه سازی با رهبران این صنعت از سراسر جهان و فضایی برای شرکت ها جهت به نمایش گذاشتن پیشرفت ها و دستاوردهایشان را ارائه می دهد. علاوه بر این، نمایشگاه سلامت و پزشکی عرب از نظر تجاری نیز تاثیر بسزایی دارد. این رویداد هم اکنون بیش از ۳۴۵۰ غرفه دار از بیش از ۷۰ کشور و همچنین جمعیتی از رهبران تاثیرگذار حوزه سلامت و دولت، مدیران بیمارستان ها و کلینیک ها، پزشکان، فروشندگان و توزیع کنندگان، متخصصان فناوری و سرمایه گذاران را به خود جلب می کند.

نمایشگاه امسال حول ۹ بخش کلیدی سازماندهی خواهد شد: تجهیزات و وسایل پزشکی؛ کالاهای مصرفی و یکبار مصرف؛ ارتوپدی و فیزیوتراپی؛ تصویربرداری و تشخیص؛ خدمات عمومی و بهداشتی؛ سیستم ها و راه حل های IT؛ زیرساخت و دارایی؛ تندرستی و پیشگیری؛ تحول. به طور مشابه، کنفرانس محبوب این رویداد شامل ۱۰ موضوع مختلف از دیابت گرفته تا طب اورژانس و مراقبت های ویژه، کنترل عفونت و مدیریت کیفیت خواهد بود. همه این موارد برای اعتبارنامه های دسته ۱ انجمن پزشکی آمریکا (AMA PRA) تایید شده اند و این رویداد را به یک فرصت ارزشمند برای توسعه حرفه ای نیز تبدیل می کند.

چرا باید از نمایشگاه سلامت عرب دیدن کنید؟

دسترسی به طیف گسترده ای از محصولات و خدمات: بیش از 3000 غرفه دار از 70 کشور جهان در این نمایشگاه حضور دارند و طیف وسیعی از محصولات و خدمات را در زمینه های مختلف مراقبت های بهداشتی، از جمله تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، دارویی، محصولات بهداشتی و … ارائه می دهند.

فرصت های شبکه سازی: نمایشگاه سلامت عرب فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با متخصصان مراقبت های بهداشتی، خریداران، توزیع کنندگان و سایر متخصصان این صنعت از سراسر جهان می باشد. این پلتفرم ایده آل برای گسترش شبکه خود، ایجاد روابط تجاری جدید و افزایش فرصت های صادراتی شما است.

آگاهی از برند خود را افزایش دهید: با حضور در این نمایشگاه می توانید برند خود را به مخاطبان بین المللی معرفی کنید و به رسمیت شناختن برند خود را در بازارهای جدید افزایش دهید.

یادگیری از رهبران صنعت: در طول نمایشگاه، سمینارها و کارگاه های آموزشی متعددی توسط متخصصان برجسته صنعت برگزار می شود که فرصتی عالی برای یادگیری آخرین روندها، استراتژی های بازاریابی و بهترین روش های صنعت است.

نحوه خرید و قیمت بلیط نمایشگاه سلامت عرب

اگر قصد دارید در نمایشگاه عرب هلث دبی arab health شرکت کنید، توصیه می‌شود برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، در سایت دبی دیسکانت از طریق همین صفحه اقدام نمایید. جهت راهنمایی خرید بلیط نمایشگاه سلامت عرب و اطلاع از قیمت بلیط ورودی می توانید با پشتیبانی سایت دبی دیسکانت تماس بگیرید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط تخفیف دار تفریحات دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید. هدف دبی دیسکانت ارائه خدماتی ارزنده و باکیفیت است تا شما سفری راحت و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

نظرات کاربران (0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بلیط نمایشگاه عرب هلث دبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه