جشن عشق ایرانی: اجرای زنده تهی، خلسه و بسیاری دیگر در دبی

فستیوال پرشین لاورس: اجرای زنده تهی و خلسه در دبی

می 27, 2024

جشنی به یاد ماندنی در انتظار طرفداران موسیقی ایرانی است. فستیوال پرشین لاورس یا کنسرت عشق فارسی Persian Love Fest را در جمعه، ۳۱ می در Blu oasis دبی از دست ندهید. در این شب خاص شاهد اجرای فوق العاده هنرمندان محبوب تهی، خلسه و بسیاری دیگر خواهید بود. خود را برای شبی پر از موسیقی، رقص و خاطره‌ای به یاد ماندنی آماده کنید. در ادامه این مطلب از دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از کنسرت عشق فارسی برای ایرانی ها در اختیار شما قرار دهیم.

فستیوال پرشین لاورس Persian Love Fest

در فستیوال عشق فارسی، شاهد اجرای زنده هنرمندان محبوب ایرانی از جمله تهی و خلسه خواهید بود.

  • تاریخ: جمعه، 31 می 2024 (11 خرداد 1403)
  • مکان: BLU Oasis دبی
  • هنرمندان: تهی، خلسه و …
فستیوال پرشین لاورس دبی

درباره فستیوال پرشین لاورس دبی

فستیوال “عشق ایرانی” در Blu Oasis دبی با حضور تهی، خلسه، تاک‌داون، یانگ سادِن، Fere، دی‌جی امیر قوامی و …، همان شبی است که انتظارش را می‌کشیدید. این خوانندگان با صدای گرم و گیرای خود، شور و اشتیاق را به قلب شما تزریق خواهند کرد و شما را به سفری در دنیای موسیقی ایرانی خواهند برد. جشن عشق فارسی فقط به موسیقی ختم نمی‌شود، در این شب می‌توان با دیگر طرفداران موسیقی ایرانی دیدار کرده و خاطرات جدیدی بسازید. خودتان را برای یک شب پر از شور، موسیقی و انرژی آماده کنید که شبی به یاد ماندنی خواهد بود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: لیست کنسرت های دبی 1403

مکان و زمان برگزاری فستیوال پرشین لاورس

زمان برگزاری کنسرت عشق ایرانی در تاریخ 31 می 2024 (جمعه 11 خرداد 1403) خواهد بود. زمان شروع کنسرت عشق ایرانی از ساعت 22:00 الی 04:00 صبح می باشد. Blu Oasis دبی، مکانی زیبا و مجلل، با فضای باز و دلنشین، میزبان این جشن خواهد بود. این مکان با سیستم صوتی قدرتمند و نورپردازی‌های خیره‌کننده، فضایی ایده‌آل برای لذت بردن از موسیقی ایرانی فراهم می‌کند.

مکان برگزاری کنسرت عشق فارسی: Blu oasis، نزدیک به پارک‌ها و ریزورت های دبی

رزرو بلیط کنسرت پرشین لاورس دبی

تعداد بلیط‌ها محدود می باشد، پس همین حالا برای رزرو بلیط خود اقدام کنید. قیمت بلیط کنسرت عشق فارسی، نسبت به نوع بلیط (وی آی پی، بلیط ملاقات با خواننده ها و …) متفاوت است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت بلیط این کنسرت، می توانید با کارشناسان سایت دبی دیسکانت در تماس باشید و پس از کسب اطلاعات لازم در این زمینه، در این فستیوال شاد ایرانی شرکت نمایید. (راه های ارتباطی با دبی دیسکانت: (واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: کنسرت ایرانی حیدو هدایتی در تئاتر QE2 دبی

چرا باید در فستیوال پرشین لاورس شرکت کرد؟

  • برای شنیدن موسیقی زنده از هنرمندان محبوب ایرانی
  • برای رقص و پایکوبی در کنار دیگر طرفداران موسیقی
  • برای تجربه فرهنگ و هنر ایرانی
  • برای لذت بردن از یک شب خاطره‌انگیز در مکانی زیبا و مجلل

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: شرکت در جشنواره تانگو دبی

چه کسی در فستیوال عشق ایرانی شرکت می‌کند؟

  • طرفداران موسیقی ایرانی از سراسر جهان
  • عاشقان رقص و پایکوبی
  • کسانی که به دنبال یک شب خاطره‌انگیز هستند
  • هر کسی که می‌خواهد از موسیقی ایرانی لذت ببرد

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجرای زنده موسیقی حماسی هانس زیمر در دبی

سخن آخر

سفر به دبی همراه با شرکت در کنسرت ها و فستیوال ها بسیار جذاب خواهد بود. در این مطلب از دبی دیسکانت به معرفی کنسرت عشق فارسی در دبی پرداختیم. با شرکت در کنسرت های ایرانی در دبی 1403 سفری به یادماندنی و خاطره انگیز برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه