موسیقی شاد عربی در کنسرت عمرو دیاب دبی (2024 - AMR DIAB)

موسیقی شاد عربی در کنسرت عمرو دیاب دبی (2024 – AMR DIAB)

ژوئن 1, 2024

عمرو دیاب، خواننده مشهور جهان و یکی از بزرگترین ستاره های موسیقی پاپ عربی، برای یک اجرای زنده دیدنی به زودی به سالن کوکا کولا دبی باز می گردد. این فرصت را برای آواز و رقصیدن از دست ندهید و از جشن های عید در دبی لذت ببرید. کنسرت دبی عمرو دیاب که توسط Artist House و Live Nation ارائه می گردد، برای دوستداران موسیقی یک تجربه فراموش نشدنی را رقم خواهد زد.

کنسرت عمرو دیاب در دبی

عمرو دیاب، خواننده مصری و یکی از بزرگترین ستاره های موسیقی پاپ عرب، در دبی به روی صحنه می رود.

  • تاریخ کنسرت عمرو دیاب در دبی: 18 ژوئن 2024 (29 خرداد 1403)
  • مکان کنسرت عمرو دیاب در دبی: سالن کوکا کولا آرنا

در ادامه این مطلب با دبی دیسکانت همراه باشید تا با موسیقی پاپ عربی در کنسرت عمرو دیاب در دبی بیشتر آشنا شوید.

کنسرت عمرو دیاب دبی

عمرو دیاب کیست؟

عمرو دیاب (زاده ۱۱ اکتبر ۱۹۶۱) خواننده، آهنگساز، و بازیگر مصری است. او به عنوان یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین هنرمندان در تاریخ موسیقی عربی شناخته می شود و لقب “پادشاه موسیقی پاپ عربی” را به خود اختصاص داده است. دیاب در طول دوران حرفه ای خود بیش از 30 آلبوم منتشر کرده و بیش از 100 میلیون نسخه از آنها را به فروش رسانده است. موسیقی دیاب تأثیر زیادی بر موسیقی عربی گذاشته و او به عنوان الهام بخش بسیاری از هنرمندان جوان تر در سراسر جهان عرب شناخته می شود.

 او به خاطر آهنگ های پر جنب و جوش و رقصی که شامل موسیقی عربی، غربی و پاپ می شود، شناخته شده می باشد.

برخی از محبوب ترین آهنگ های او عبارتند از:

  • “نور العین”
  • “تملی معاک”
  • “الحضابه”
  • “آنا قلبی عشقک”

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: لیست کنسرت های دبی 1403

درباره کنسرت عمرو دیاب دبی

کنسرت عمرو دیاب دبی با همکاری کمپانی Artist House برگزار می شود. در این کنسرت بی نظیر، منتظر شنیدن گلچینی از محبوب ترین آهنگ های عمرو دیاب باشید. از ریتم های شاد و پرشور “نور العین” و “تملی معاک” گرفته تا ترانه های احساسی و عاشقانه “الحضابه” و “آنا قلبی عشقک”، دیاب با حنجره گرم و مسحور کننده خود، حضار را به سفری در اعماق احساسات و خاطراتشان خواهد برد. خود را برای شبی پر از انرژی و پایکوبی همراه با موسیقی مهیج عربی آماده کنید. این رویداد به احتمال زیاد به بزرگترین کنسرت سال 2024 در دبی تبدیل خواهد شد و نباید آن را از دست داد.

مکان و برنامه زمانی کنسرت عمرو دیاب دبی

عمرو دیاب، خواننده مصری و یکی از بزرگترین ستاره های موسیقی پاپ عرب، برای اولین بار در سالن کوکا کولا دبی در تاریخ 18 ژوئن 2024 (29 خرداد 1403) به روی صحنه می رود. او که برنده جوایز موسیقی جهان و دارنده رکورد جهانی گینس است، قطعا اجرایی به یاد ماندنی برای طرفدارانش رقم خواهد زد.

برای اینکه با خیال راحت بتوانید روی صندلی خود مستقر شوید، درب های سالن کوکا کولا آرنا از ساعت 19:00 به روی مهمانان باز خواهد شد. برنامه ریزی شده که کنسرت راس ساعت 21:00 شروع شود.

خرید بلیط کنسرت عمرو دیاب دبی

نرخ بلیط کنسرت عمرو دیاب در دبی بسته به جایگاه و صندلی (وی آی پی، سیلور، دیاموند و …) متفاوت می باشد. لطفا توجه داشته باشید که بلیط های خریداری شده نهایی هستند و امکان استرداد وجه آنها به هیچ وجه وجود ندارد. جهت اطلاع از قیمت بلیط ها و بررسی ظرفیت و انتخاب صندلی این کنسرت، می توانید با کارشناسان سایت دبی دیسکانت در تماس باشید و پس از کسب اطلاعات لازم، در کنسرت عمرو دیاب دبی شرکت نمایید. (راه های ارتباطی با دبی دیسکانت: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی)

این کنسرت فرصتی عالی برای طرفداران عمرو دیاب در سراسر جهان است تا از اجرای زنده این افسانه موسیقی لذت ببرند. با توجه به محبوبیت دیاب، انتظار می رود بلیط ها به سرعت فروخته شوند، بنابراین توصیه می کنیم زودتر اقدام کنید.

خرید بلیط کنسرت عمرو دیاب دبی

نحوه رسیدن به سالن کنسرت عمرو دیاب دبی

برای اینکه از ترافیک در امان باشید، استفاده از حمل و نقل عمومی به شدت توصیه می شود. با این حال، پارکینگ با ظرفیت محدود نیز در محل موجود است که با پرداخت هزینه می توانید از آن استفاده کنید.

  • با ماشین

سالن کوکا کولا در منطقه سیتی واک واقع شده است و از جاده شیخ زاید به راحتی قابل دسترسی است. کافیست از خروجی ۴۷ به سمت خیابان ال صفا خارج شوید و تابلوهای راهنمای سیتی واک را دنبال کنید.

  • با حمل و نقل عمومی

با استفاده از خط قرمز مترو می توانید به راحتی خود را به ایستگاه مترو دبی مال/برج خلیفه برسانید. از آنجا با چند دقیقه پیاده روی به سالن کوکا کولا خواهید رسید.

  • با تاکسی

سالن کوکا کولا یک مقصد شناخته شده در دبی است و اکثر رانندگان تاکسی با موقعیت آن آشنایی دارند. به راحتی می توانید با تاکسی به محل برگزاری کنسرت بروید.

قوانین و شرایط کنسرت عمرو دیاب دبی

  • ورود کودکان زیر ۱۶ سال به بخش های دارای صندلی تنها در صورتی امکان پذیر است که همراه با یک بزرگسال (بالای ۱۸ سال) باشند.
  • برای ورود به سالن کوکا کولا، شرکت کنندگان (از جمله کودکان بالای ۱۲ ماه) نیاز به یک بلیط معتبر دارند.
  • ورود افراد زیر ۲۱ سال به منطقه ایستاده پذیرش عمومی مجاز نیست.
  • بلیط های الکترونیکی شما 2 روز قبل از روز رویداد ارسال می شود.
  • برای اطمینان از امنیت و راحتی همه مهمانان، برگزارکنندگان توصیه می کنند که بلیط خود را صرفا از وبسایت های معتبری مانند دبی دیسکانت تهیه نمایید.
  • به همراه داشتن بلیط و مراقبت از آن برای ورود به سالن الزامی است. برگزارکننده مسئولیتی در قبال گم شدن یا سرقت بلیط ندارد و وجهی را برای بلیط های آسیب دیده یا مفقود شده مسترد نخواهد کرد.
  • پس از ورود به سالن امکان خروج مجدد وجود ندارد.

سخن آخر

حضور در این کنسرت، فرصتی استثنایی برای تجربه ی یکی از بزرگترین رویدادهای موسیقی عربی در قلب دبی است. چه از طرفداران دیرینه عمرو دیاب باشید و چه به تازگی با موسیقی او آشنا شدید، این کنسرت بی شک خاطره ای به یاد ماندنی را در ذهن شما به یادگار خواهد گذاشت. در این مطلب از سایت دبی دیسکانت اطلاعات جامعی درباره کنسرت پاپ عربی عمرو دیاب دبی در اختیار شما قرار دادیم.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه