شبی به یاد ماندنی در کنسرت انریکه ایگلسیاس دبی - 2024

شبی به یاد ماندنی در کنسرت انریکه ایگلسیاس دبی – 2024

خرداد ۲۷, ۱۴۰۳

انریکه ایگلسیاس با حضور روی صحنه در سالن کوکا کولا آرنا دبی، برخی از مشهورترین آهنگ های خود را ارائه می کند. این ستاره جهانی، قبلاً در دبی اجرا داشته است، زمانی که در جشنواره جاز دبی در سال ۲۰۱۷ به روی صحنه رفت. با این حال، این اولین حضور این ستاره موسیقی در سالن کوکا کولا آرنا دبی خواهد بود و تنها با یک شب اجرا در دبی، فرصت خرید بلیط و حضور در این کنسرت جذاب را از دست ندهید.

خواننده محبوب، انریکه ایگلسیاس، در تاریخ ۱۳ سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403)، اولین کنسرت خود را در سالن کوکا کولا آرنا برگزار می کند.

  • شرایط ورود: برای تمام شرکت کنندگان (از جمله کودکان بالای ۱۲ ماه) برای ورود به سالن کوکا کولا داشتن بلیط معتبر الزامی است.
  • تحویل بلیط الکترونیکی: بلیط های الکترونیکی شما ۷ روز قبل از تاریخ کنسرت برای شما ارسال خواهد شد.
  • زمان اجرای کنسرت: شروع کنسرت در 20:30 خواهد بود و درب های سالن از ساعت 19:30 باز می شوند.

در ادامه این مطلب از دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی

کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی

خواننده محبوب، انریکه ایگلسیاس، در تاریخ ۱۳ سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403)، اولین کنسرت خود را در سالن کوکا کولا آرنا برگزار می کند. در یک شب به یاد ماندنی آماده یک کنسرت هیجان انگیز و پر از انرژی باشید.

در این کنسرت می توانید آهنگ های مورد علاقه تان از انریکه، که طی دو دهه گذشته منتشر شده اند، از جمله آهنگ های کلاسیک مانند  “Bailamos”،”Hero”  و “I Like It” را همخوانی کنید.

انریکه ایگلسیاس با فروش خیره کننده ۱۸۰ میلیون نسخه آلبوم در سراسر جهان، جایگاه خود را به عنوان پادشاه مسلم موسیقی لاتین تثبیت کرده است. ملودی های صمیمانه و اجرای زنده جذاب او همچنان مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب می کند. انریکه برنده جوایز معتبر متعددی شده و مهارت ایگلسیاس در آهنگسازی و خوانندگی، جایگاهش را به عنوان یک پدیده جهانی که میلیون ها نفر در سراسر جهان او را دوست دارند، تثبیت نموده است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: لیست کنسرت های دبی 1403

اطلاعات مهم کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی

  • کودکان زیر ۱۶ سال: باید با یکی از والدین یا فرد بزرگسال ۱۸ ساله یا بالاتر همراه باشند.
  • محوطه ایستادن حلقه طلایی: فقط برای افراد بالای ۲۱ سال مجاز می باشد.
  • شرایط ورود: برای تمام شرکت کنندگان (از جمله کودکان بالای ۱۲ ماه) برای ورود به سالن کوکا کولا داشتن بلیط معتبر الزامی است.
  • تحویل بلیط الکترونیکی: بلیط های الکترونیکی شما ۷ روز قبل از تاریخ کنسرت برای شما ارسال خواهد شد.
  • زمان اجرای کنسرت: شروع کنسرت در 20:30 خواهد بود و درب های سالن از ساعت 19:30 باز می شوند.

خرید بلیط کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی

این فرصت استثنایی را برای تماشای جادوی مسحورکننده انریکه ایگلسیاس به صورت زنده در سالن کوکا کولا، برترین مکان برای سرگرمی های زنده در دبی، از دست ندهید. همین امروز بلیط های خود را تهیه کنید و برای یک شب به یاد ماندنی آماده شوید. پیش فروش بلیط در روز چهارشنبه 29 می (9 خرداد 1403) به مدت 24 ساعت از ساعت 8 صبح آغاز می شود، فروش عمومی بلیط از 30 می (10 خرداد 1403) خواهد بود.

قیمت بلیط کنسرت انریکه با توجه به جایگاه و صندلی متفاوت می باشد. شما می توانید جهت شرکت در این کنسرت و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت بلیط ها و نحوه خرید بلیط با پشتیبانی سایت دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی با دبی دیسکانت: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی)

خرید بلیط کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی

مکان برگزاری کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی

کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی قرار است در سالن کوکا کولا آرنا دبی (Coca Cola Arena) برگزار شود. برای رسیدن به سالن کوکا کولا برای کنسرت انریکه ایگلسیاس، گزینه های مختلف حمل و نقل در دسترس شماست:

مترو:

استفاده از مترو راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای رسیدن به سالن کوکا کولا است. فاصله سالن کوکا کولا آرنا تا ایستگاه مترو دبی مال/برج خلیفه تنها چند دقیقه پیاده روی است.

خط قرمز: قطارها از ساعت 05:00 الی نیمه شب شنبه تا چهارشنبه، 05:00 تا 01:00 پنجشنبه ها و 10:00 تا 01:00 جمعه ها حرکت می کنند.

خط سبز: قطارها از ساعت 05:30 الی نیمه شب یکشنبه تا چهارشنبه، 05:30 تا 01:00 پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت 10:00 تا 01:00 حرکت می کنند.

 اتوبوس:

از وب سایت RTA (https://www.rta.ae/) می توانید شماره و مسیر اتوبوس را بر اساس موقعیت مکانی خود پیدا کنید.

تاکسی:

گرفتن تاکسی نیز راه آسانی برای رسیدن به سالن کوکا کولا می باشد. این سالن در سیتی واک، مکان معروفی است و اکثر رانندگان با آن آشنا هستند.

مکان برگزاری کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی

سخن آخر

انریکه ایگلسیاس یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران است و حضور در کنسرت او فرصتی هیجان انگیز برای طرفدارانش در دبی خواهد بود. شرکت در کنسرت انریکه ایگلسیاس در دبی می تواند تجربه ای به یاد ماندنی باشد. در این مطلب از دبی دیسکانت با نحوه خرید بلیط و شرکت در این کنسرت جذاب از انریکه آشنا شدید. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی  در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه