مسافرت در تابستان کجا بریم؟ | دبی بهترین مقصد تابستانی

 مسافرت در تابستان کجا بریم؟

تیر ۲۴, ۱۴۰۳

دبی با تفریحات و جاذبه‌های فوق‌العاده، یکی از محبوب‌ترین مقاصد مسافرت در تابستان محسوب می شود. این شهر که در ابتدا یک دهکده ماهیگیری کوچک در قرن هجدهم بود، به سرعت به یک کلان‌شهر جهانی فوق مدرن تبدیل شد. دبی با داشتن برخی از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های جهان، مراکز خرید متعدد و جاذبه‌های متنوع، می‌تواند به خوبی از عهده سرگرم کردن بازدیدکنندگان حتی در گرمای تابستان نیز برآید. در ادامه این مطلب از دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا با مزایای مسافرت در تابستان به شهر دبی آشنا شوید.

مسافرت به دبی در تابستان، علیرغم گرمای هوا، می‌تواند مقصد جالبی برای گردشگران باشد. سفر به دبی در تابستان مزایای منحصر به فردی دارد که آن را به مقصدی جذاب برای بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است.

مزایای مسافرت در تابستان به دبی:

  • هتل با نرخ اقتصادی
  • تخفیف‌های خرید در فصل کم‌گردشگر
  • تعداد کمتر گردشگران
  • تفریحات آبی

جذابیت‌های دبی در تابستان:

بهترین جا برای سفر در تابستان

 مسافرت به دبی در تابستان، علیرغم گرمای هوا، می‌تواند مقصد جالبی برای گردشگران باشد. سفر به دبی مزایای منحصر به فردی دارد که آن را به مقصدی جذاب برای بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای سفر به دبی در فصل گرما اشاره می‌کنیم:

هتل با نرخ اقتصادی

دبی سرزمین هتل‌های فوق‌العاده مجلل و باورنکردنی است. اما اگر جزو آن دسته افرادی هستید که توان مالی اقامت در این هتل‌های پنج ستاره را ندارید، فصل تابستان بهترین راه‌حل برای شما می باشد. با توجه به اینکه تابستان فصل کم‌گردشگر است، قیمت هتل‌ها به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. علاوه بر این، در این زمان هتل‌ها برای جذب گردشگر اغلب خدمات اضافی مانند اسپای رایگان، ارتقای اتاق و سایر هدایا را ارائه می‌دهند.

تخفیف‌های خرید در فصل کم‌گردشگر

دبی بهشت خریداران است و همیشه تخفیف‌هایی برای یافتن به خصوص در ماه های تابستانی وجود دارد. در تابستان به مرکز خرید دبی مال (بزرگترین مرکز خرید جهان) بروید تا اجناس برند و لوکس را با تخفیف تهیه کنید یا از جمیرا بیچ واک برای خودتان جواهرات دست‌ساز هدیه بخرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: زمان حراج تابستانی در دبی چه زمانی است؟

جمعیت کمتر، تفریح بیشتر

اگر به دنبال آرامش و سکوت هستید، فصل تابستان بهترین زمان برای بازدید از دبی است. با تعداد کمتر گردشگران، می‌توانید بدون هیچ عجله‌ای از تمام جاذبه‌ها لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که برخی از تفریحات مانند تور شبانه سافاری صحرای دبی را در تابستان امتحان کنید. از شنا در آب‌های زلال خلیج فارس تا کاوش در بخش های قدیمی شهر دبی، کارهای زیادی برای انجام و بازدید وجود دارد.

مقابله با گرما با تفریحات تابستانی

دبی به خاطر گرمای سوزان تابستانش مشهور است، اما این به این معنی نیست که نمی‌توانید خوش بگذرانید. فعالیت‌های زیادی وجود دارد که شما را در طول روز سرگرم و خنک نگه می‌دارند. دبی با پارک‌های آبی بزرگ و مدرن و مراکز تفریحی آبی، مقصدی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی است. اگر عاشق هیجان هستید و برای فرار از گرما به یکی از پارک‌های آبی دبی مانند پارک آبی آکواونچر، پارک آبی وایلد وادی یا لگولند دبی بروید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: با بهترین پارک های آبی دبی آشنا شوید

قیمت مناسب رستوران ها

دبی برخی از مشهورترین و لوکس‌ترین رستوران‌های دنیا را در خود جای داده است. اما اگر بودجه‌ی محدودی دارید، فصل تابستان بهترین زمان سفر است. بسیاری از رستوران‌ها در طول فصل تابستان تخفیف‌های ویژه یا منوی با قیمت ثابت ارائه می‌دهند. بنابراین، این فرصت مناسبی است تا به رستورانی که همیشه دوست داشتید بروید، سر بزنید. از غذاهای بین‌المللی گرفته تا غذاهای سنتی اماراتی، در دبی برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای وجود دارد.

مسافرت در تابستان به دبی

در تابستان دبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

این بخش در مورد نکات مهم برای سفر به دبی در تابستان است. در ادامه چند پیشنهاد برای تکمیل این بخش آورده شده است:

گرمای هوا

دبی در تابستان می‌تواند بسیار گرم باشد. حتما برای مقابله با گرما اقدامات احتیاطی انجام دهید، مانند نوشیدن مایعات فراوان و تا حد امکان در سایه ماندن. همچنین، پوشیدن لباس‌های سبک که باعث گرمازدگی شما نشوند، ضروری است. اگر به دنبال کمی خنک شدن هستید، به یکی از مراکز خرید یا پارک‌های آبی متعدد دبی با تهویه‌ مطبوع پناه ببرید.

لباس مناسب بپوشید

در تابستان دبی چه بپوشیم؟ اگر به گرما عادت ندارید، دمای دبی در تابستان می‌تواند غیرقابل تحمل باشد. لباس‌های سبک و گشاد بپوشید. لباس‌های آزاد با الیاف طبیعی مانند پنبه یا کتان برای هوای تابستان عالی هستند. همچنین از پوشیدن لباس‌های سیاه یا سایر رنگ‌های تیره که گرما را جذب می‌کنند، خودداری کنید.

تعطیلی برخی از جاذبه‌های روباز

تابستان دبی می‌تواند به معنای تعطیلی برخی از جاذبه‌های گردشگری محبوب شهر هم باشد. به عنوان مثال، باغ گل دبی و دهکده جهانی دبی در ماه‌های تابستان به طور موقت تعطیل می‌شوند. قبل از بازدید برای جلوگیری از هرگونه ناامیدی، حتما ساعات کاری جاذبه‌ها را بررسی کنید.

فعالیت‌های فضای باز

در طول ماه‌های تابستان در دبی، فعالیت‌های فضای باز زیادی برای لذت بردن وجود دارد. می‌توانید برای شنا، آفتاب گرفتن به یکی از سواحل شهر بروید یا در پارک‌ها و فضای سبز متعدد شهر به پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری بپردازید. برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی بعد از گشت‌وگذار در فضای باز دبی، حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جاذبه ها، مکان ها و جاهای دیدنی دبی در تابستان

آب هوای دبی در تابستان

با وجود گرمای شدید، دبی در تابستان نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد. اگر خود را برای این شرایط آماده کنید، می‌توانید از مسافرت در تابستان لذت ببرید. متوسط دمای هوای دبی در تابستان به حدود 40 درجه سانتی‌گراد و گاهی اوقات حتی به 50 درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. بسیاری از مکان های تفریحی و فروشگاه ها ساعت کاری خود را تغییر می‌دهند و در ساعات خنک‌تر روز فعالیت می‌کنند.

  • زمان: اواخر اردیبهشت تا شهریور
  • میانگین دما: ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد
  • میانگین بارش: ۱ میلی‌متر
  • میانگین دمای آب دریا: ۳۳ درجه سانتیگراد
  • طول روز: ۱۲ الی ۱۴ ساعت

مسافرت در تابستان با تفریحات مهیج دبی

گرمای تابستان نباید مانع تفریح شما در دبی شود. در اینجا لیستی از بهترین کارهایی که می توانید در تابستان گرم دبی انجام دهید و جاهای دیدنی دبی در تابستان، آورده شده است:

مسافرت در تابستان با تفریحات مهیج دبی

بازدید از برج خلیفه

سفر به دبی بدون بازدید از برج خلیفه غیرممکن است. این برج بلندترین آسمان‌خراش جهان با ارتفاع 829.8 متر می باشد. از منظره‌ خیره‌کننده‌ خط افق از سکوی بازدید برج خلیفه دبی لذت ببرید و تصویری به یاد ماندنی در ذهن خود ثبت کنید.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن روزهای بسیار گرم تابستان در دبی است. این پارک آبی لوکس دارای سه استخر شنا، چندین سرسره آبی و دو دستگاه موج‌سواری مصنوعی است. پارک آبی وایلد وادی که در نزدیکی برج العرب قرار دارد، دارای فروشگاه‌ها و کافه‌های متعددی نیز می‌باشد.

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

اگر از تماشای دنیای زیر آب لذت می‌برید، آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی مکان مناسبی برای شماست. در این آکواریوم و باغ وحش با بیش از ۱۴۰ گونه‌ی آبزی شگفت‌زده شوید. با دیدن کوسه‌ها و سفره‌ماهی‌هایی که از بالای سر شما شنا می‌کنند، تقریباً احساس می‌کنید در کنار آن‌ها شنا می‌کنید.

بازدید از دلفیناریوم دبی

آیا دلفین‌ها و فوک‌ها دوست داشتنی‌ترین موجودات برای تماشا نیستند؟ دلفیناریوم دبی مکانی برای همه‌ کسانی است که اینطور فکر می‌کنند، از تماشای نمایش معروف دلفین و فوک لذت ببرید یا حتی می توانید تجربه‌ نزدیک شنا با دلفین‌های دوست‌داشتنی را در این آکواریوم سرپوشیده داشته باشید.

رفتن به سواحل دبی

دبی برخی از زیباترین و خلوت‌ترین سواحل جهان را در خود جای داده است. روی شن‌های نرم ساحل استراحت کنید، در آب‌های زلال آبی شنا کنید و از یک وعده‌ غذایی خوشمزه زیر نور خورشید لذت ببرید. برخی از بهترین سواحل دبی برای شنا و آفتاب گرفتن عبارتند از ساحل جمیرا، ساحل ام سقیم، ساحل کایت و ساحل جی‌بی‌آر.

شهربازی آی ام جی  (IMG World)

شهربازی آی ام جی دبی یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در دبی است. این مکان بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در جهان می باشد که دمای آن به خوبی کنترل می‌شود و برای بازدید در تابستان ایده‌آل است. این پارک تفریحی بزرگ، دارای تعداد زیادی از وسایل بازی هیجان‌انگیز می باشد که ممکن است وقت برای تجربه‌ همه‌ی آن‌ها را نداشته باشید.

اسکی دبی

یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با گرمای دبی، بازدید از اسکی دبی، در مرکز خرید امارات می باشد. اگر به دنبال فعالیتی برای سرگرم کردن بچه‌هایتان هستید، اسکی دبی گزینه ای عالی است. این مکان اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه در نظر گرفته می شود و دارای پنج شیب با سطوح دشواری مختلف و تفریحات گوناگون برای تمام سنین می‌باشد.

هیجان در پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

دبی بدون شک خانه‌ برخی از بهترین و مهیج‌ترین پارک‌های آبی می باشد که تا به حال دیده‌اید. پارک آبی آتلانتیس آکواونچر یکی از آن‌هاست. این بزرگترین پارک آبی در دبی و خاورمیانه است که در جوار هتل مجلل آتلانتیس د پالم قرار دارد. این پارک آبی با داشتن فضایی جذاب، برای گذراندن یک روز سرگرم‌کننده با خانواده و دوستان بسیار مناسب است.

سخن آخر: بهترین سفر در تابستان

هر فصلی برای بازدید از دبی مناسب است، زیرا این شهر در طول سال برای گردشگران جذابیت های مختلفی دارد. با این حال، مسافرت در تابستان برای برخی از افراد می‌تواند ایده‌آل‌ترین فصل باشد، چرا که هوا گرم‌تر بوده و برای کسانی که به هوای سرد عادت ندارند، تحمل‌پذیرتر می باشد. علاوه بر این، همانطور که در این مقاله از دبی دیسکانت بیان شد، با وجود بهترین تفریحات تابستانی دبی و فعالیت‌های گوناگون، بازدیدکنندگان نباید مسافرت در تابستان به دبی را از دست بدهند.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه